1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Willem, 9 sep 2009.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op het moment van Episode 3 IS Anakin de sterkste Force-user die er is. Feit blijft wel dat hij erg onervaren is ... dus een wijs iemand zoals Obi-Wan had hem makkelijk kunnen ownen, wat hij dus ook doet :+

De Prequels hadden zo-veel beter kunnen zijn.

2. Seh

Seh Guest

Moet nog steeds de drie nieuwste films kijken. :+

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Afgelopen vrijdag naar de Phantom Menance in 3D geweest. Ik heb nog steeds een "Bad Feeling" aan deze film overhouden. Ik snap waarom George deze heeft gericht op kinderen, maar ik kan de Midi-Chlorian's nog steeds niet bevatten

Maar dit had hij al in 1977 bedacht voor de expanded universe en de fans slikte het toen wel :+

"It is said that certain creatures are born with a higher awareness of the Force than humans. Their brains are different; they have more midi-chlorians in their cells."
    ―George Lucas, establishing guidelines for the Expanded Universe in 1977

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Muahaha. Als Darth Maul met carnaval :)

Binnenkort de films maar eens opnieuw kijken, met mn vriendin want die snapt niet dat ik en mn pa de films super vet vinden.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb de 3D versie ook gezien. 3D vond ik zwaar tegenvallen, zeker na reclame op TV. Extended versie was wel vet. Op de DVD's hadden ze die scenes apart en dat haat ik als er deleted scenes inzitten. Doe dat gewoon gelijk in de film, net als Lord of the Rings. :mad: Niettemin was het wel vet omdat zo in de bioscoop te zien, vooral die scene met Darth Maul en Palpatine op het balkon als je in theorie nog niet weet dat hij de Emperor is/word.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet je dat zo zeker? Volgens mij wordt dat nooit 'bewezen'. Anakin denkt dat hij de sterkste is, een aantal anderen ook. Al zou hij 't sterkst zijn in de Force, hij heeft minder ervaring en minder geoefende technieken. Zou 't dus wel bruut vinden als Obi-Wan hem juist op die vlakken gewoon in had gemaakt.

@Matrix: Nice. :D

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    agh, hij slaat hem toch gewoon neer.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt vond het ook erg leuk om de extended versie te zien en Yoda was een hele verbetering :)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt nieuwe scenes? Wist ikniet ! Cool.

11. Seh

Seh Guest

Episode 1 net gekeken. Allemaal leuk hoor, maar the fuck waarom moet Skywalker als mannetje van 10 (?) alles en iedereen kapot machen in een ruimteschip? 8)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De Force is strong with him, jonguh!

Daarbij, beetje geluk had ie ook toch?

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Dat is wel 10x bewezen, oa die cellenshit in deel 1, en Yoda etc. die het allemaal lullen. Hij was de sterkste, alleen enrom vol van zichzelf en daarom werd ie geowned door Obi Wan.

14. Seh

Seh Guest

Net Episode 3 afgekeken. Ben ik de enige die zeg maar de definitieve twist naar de Dark Side van Skywalker kut vind?

En @ Willem: Obi Wan zegt zelf dat Skywalker veel sterker is dan hij ooit had kunnen zijn is. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2012
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, vooral dat stuk ''your breaking my heart'' Tergend, want de acteur die Skywalker daar speelt is gewoon erg slecht. Natalie Portman moet je ook niet teveel voor een blue screen zetten is wel duidelijk.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Is mijn geheugen dan zo slecht? Lame. 8) Wat je zegt over midichlorians is wel waar idd...

17. Seh

Seh Guest

Ik heb het niet over het acteren eigenlijk. Gewoon het moment dat ie definitief the dark side gaat vind ik nog al gehaast overkomen.
    Dusse, als ik het goed begrijp is Skywalker dus voor niks naar The Dark side gegaan btw? 8)

Godver, waarom heb ik deze films niet eerder gekeken? 8) Ga The Force Unleashed 1&2 maar eens op de kop tikken denk ik, om mee te beginnen. Behoorlijk wat Star Wars in te halen. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2012
  18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoezo voor niks?

19. Seh

Seh Guest

Hij deed het toch in de eerste plaats om zijn vrouw te redden?

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ooh op die fiets, klopt.

Deel Deze Pagina