1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Willem, 9 sep 2009.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha oke, ik jas ze er wel aardig doorheen
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, gaat hard? Waar zit je nu dan? :9

    En groter omvattend verhaal is er niet écht. Je hebt wel dat personages en situaties terugkeren en dat alles met elkaar verbonden is, maar er is niet per se één storyline. Hoewel dat nu wel meer lijkt te komen in seizoen 5, maar dat zal je zelf ook wel snappen als je klaar bent met s4.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh valt nog mee dan. :p Ze duren maar 20 min.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, was vrijdagmiddag begonnen he :+ En vanaf eind van de middag niet meer thuis geweest tot gisteravond. Nu bij ep 16 haha
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ep 12: The Lair of General Grievous vind ik zelf een topper. Eén van m'n favo's van seizoen 1. Ep 13: Dooke Captured vond ik ook erg tof, die piraten zijn eindbazen! _O_

    19, 20 en 21 is een story arc of Ryloth (van de Twi'leks), dat is een tof verhaal. Een soort minifilm als je alles achter elkaar kijkt.

    Startpost ook een kleine update gegeven.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    vond ik ook vette eps ja
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net seizoen 1 uitgekeken en moet zeggen dat het me reuze bevalt! De CGI ziet er super uit, vooral in de latere episodes en soms komt het allemaal zeer filmisch over. En light sabers en the force is sowieso altijd cool, vooral Master Windu in de voorlaatste episode was vet!
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, mooi zo. Seizoen 2 is ook goed, 3 viel me een beetje tegen, maar heeft wel de beste korte verhalen. Dat zijn dan 3 tot 4 episodes achter elkaar. En het introduceert de grote verhalen van seizoen 4 en 5. De eerste twee eps vond s5 vond ik erg goed.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Fijn, bedankt jongens, daar gaat mijn studie!:emo:
    Seizoen 1 bijna af, maar dat brengt me eigenlijk tot de vraag: Is er nou echt 1 uber Star Wars game waar gewoon alles inzit? Live action (niet die turn-bases shizzle, Kotor was dat toch?), free-roaming, goede verhaallijn en gameplay.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm ja, maar het is wel al íets ouder. Je kan de Jedi Academy games proberen.

    KotOR zou ik alsnog aanraden hoor, ondanks dat de combat semi-turn-based is.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jedi Knight 2 is samen met KOTOR imo nog steeds de allerbeste Star Wars game ooit.
     
  13. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ok thanks, zal eens even gaan speuren:)

    Vond het wel mooi in de laatste aflevering (seizoen 1;)) dat Anakin ook zegt dat niks belangrijker voor hem is dan Padme.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    _O_

    Hier de link.
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/13134722/__Disney_koopt_Star_Wars-studio__.html

    T'is dus geen lulkoek bericht. Verschillende site's, waaronder LucasFilm en StarWars.com laten weten dat Disney dus officieel de rechten heeft gekocht voor Star Wars.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wat een kutnieuws.
    Flikker lekker op met je ep7. Shit is gewoon klaar.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Feit dat Lucas altijd 12 delen in z'n kop had zitten zegt genoeg. In principe kan het nog steeds. Zijn ZAT verhalen die echt de moeite waard zijn om te vertellen :) Episode 7 met een oude Mark Hammil? Ja hoor! Kom maar op!

    Als ze daarna maar The Old Republic verfilmen.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Modder ... STFU :+

    Doe maar gewoon alsof je van niks wist.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja, en Lucas had altijd gezegd dat ie er geen zin meer in had in nog eens 3.
    Nu koopt Disney de boel op, Lucas is stinkierich en melkiemelkieDisney gaat even een zooi nieuwe flicks maken. Nee, ik zie het niet zitten. Net zoals de Pirates of the Caribbean destijds uitmelkten en nu nog gaan uitmelken hoef ik die hele heisa rondom de nieuwe Star Wars flicks niet.
    Wat wilden ze uberhaubt gaan doen? De storyline na ep6 vertellen? Waar Darth Sidious wordt gekloond en shit?
    Han Solo doet nog mee? Inmiddels 80 jaar, en witnessed de dood van Chewy?
    Luke, inmiddels 239232jaar, doet ook nog mee? :emo:
    Laat de franchise toch lekker liggen joh, iig de films. Laat die kiddieshit maar lekker doorgaan, dat interesseert me toch vrij weinig. Maar nee hoor, waar geld is, is een weg. 8)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk :) Succesvolle franchises verdienen zat geld. En zolang ze dat kunnen doen blijven er, jammer genoeg, vervolgen komen.

    Dat clonen en de dood van Chewie mogen ze lekker achterwege laten. In principe kan alles ... maar dan moeten ze het wel de moeite waard maken.
     

Deel Deze Pagina