Ik vind het wel echt mediocre, helft van de story slaat nergens op. Vader - Kenobi is het enige lichtpunt, maar alles er omheen meh.
Eens, maar voor mij wel voldoende om het leuk te vinden. Tof om eindelijk te zien hoe sterk Vader is.
Spoiler Stukje met half kapot masker was wel redelijk nog, verder blij dat het weer afgelopen is. Was niks bijzonders.
En als ik de reacties zo lees is het stukken beter dan de serie zelf. Less is more zeggen we dan! De mensen die het gedaan hebben schijnen zelfs wat epische dingen aangepast te hebben aan een karakter die gewoon erg kut geschreven was en nu gewoon angstaanjagend overkomt. Misschien het kijken waard.
neh. rogue one was geinig maar overbodig. dit ziet er ook geinig uit maar overbodig. elke ep weer gemiddeld 39-40 minuutjes zie ik, kijk t wel weer op een losse avond terwijl ik capsberichten op mn telefoon gooi naar patrick helemaal klaar met star wars. mando 3 slightly hyped nog maar thats it.
Dus jij en Patrick niet meer als Jimbo Solo en Chewpatrick in dito pak van de Wibra? Had nog zo gehoopt op een cosplay foto.