Als straks dit spel uitkomt, heb ik geen Xbox Live meer voor mn "oude" Xbox. Wel voor de 360. Maar veel spellen zijn wel backwards compatible. Ga ervan uit dat dit met deze titel ook straks zo is. Kan je dus met dit Xbox spel online op de 360?? Zo niet, dan moet ik ff wachten of de singleplayer de moeite waard is
oh god herriner me er niet aan... wat een ***spel... en ik verheugde me er zo op... anyway, de multiplayer ziet er zooo kut uit maar de Single Player lijkt me weer wat beter. Najah niet dat ik (of iemand anders) nu nog op de ouwe xbox dit spel op live gaat spelen...
Een artikel van IGN. Bron Niet dat ik het nog niet wist. Maar misschien toch interresant voor de mensen die het niet echt volgen. 1 Februari!
Ze hadden deze game beter voor de 360 kunnen maken. Hij werd ongeveer tegelijk met PDZ aangekondigd en zouden toen voor de XBox zijn. PDZ is toen gecancelled en nar de 360 gegaan.
Als hij dan voor de Xbox360 komt, laat hem dan alsjeblieft ook op de Xbox komen. Anders moet ik steeds 2km. fietsen naar een vriend om Starcraft te spelen!
Die screens zien er nou niet geweldig uit.. Moet dit nou opboksen tegen SC3? Het ziet er wel cool uit, maar het is nou niet echt iets om je vingers bij af te likken..
Victor. Daar zeg je nou wat... De game blinkt inderdaad niet uit naast games zoals SC3. Maar het gaat ook niet alleen om de graphics. Misschien, hopelijk zit het met de gameplay wel goed en zijn online multiplayer potjes wel heel leuk. Je kan aan de graphics alleen niet oordelen, dus ik wacht 'gewoon' tot 1 Februari. 'Als' dat echt de uiterste releasedatum is!
Ja, oké, het draait vooral om de gameplay, maar als de graphics goed zijn is dat nooit mis toch? Daarnaast, het is zó vaak uitgesteld, dat ik niet denk dat veel gamers er nog zin in hebben.. Zeker na de komst van de 360.
Jij vergeet zeker even dat StarCraft een enorm succes was én nog steeds is. Als al 50% van de gamers die de originele game gespeeld hebben deze game kopen... ik zeg je, deze game kán gewoon niet floppen.
Elke game kan floppen en Starcraft was een RTS en dit een FPS dus dat is een heel groot verschil. En er zijn dus echt niet veel Starcraft games (lees PC gamers) die het spel zullen gaan halen...
Command And Conquer - Command And Conquer: Renegade StarCraft (Brood War) - StarCraft: Ghost Er is een link..
Als dat de link zou zijn dan zou Starcraft Ghost al geflopped zijn voordat het spel in de winkel lag.
Lijkt mij een heerlijk spel, maar als het een 360 titel voor rond februari zou worden krijg het voor de xbox volgens mij nog een goed probleem met Gears of War...
Van RTS naar First-Person Shooter. Ik zou er niet teveel van verwachten, de geschiedenis zou zich heel makkelijk kunnen herhalen.
De meeste Gamers hebben geen flauwbenul dat dit spel inderdaad vaak is uitgesteld. De meeste gamers kopen pas een console als die in hun ogen betaalbaar is rond de 200 euro. Verder vind ik het erg logisch dat Blizzard er voor kiest om deze titel op de Xbox uit te geven. Tot nu toe valt er nog meer te verdienen met een Xbox spel, dan een 360 spel.