http://www.blizzard.com/ghost/covertops/story/nova-story.shtml Het achtergrond verhaal van Nova. Is wel erg makkelijk om Nova een blanco personage te maken. Maar ja, het is toch iets.
Als dit spel backwards compatible wordt, dan wil ik het best kopen voor de 360. Voor alleen de singleplayer denk ik niet dat ik het spel koop. Wil namelijk ook wel graag de multiplayer spelen via Xbox Live. En heb alleen maar Live voor de 360
Volgens mij verschenen er 3 jaar geleden al previews van deze game. Een hele prestatie van de heren en dames developers. Ik vraag me toch serieus af hoe je een game zovaak kunt uitstellen. Zou een developer het echt niet zien aankomen? :{
De uitgever Blizzard vond de game niet goed genoeg, nu is een ander developers team bezig om het spel aftemaken.
Wat denk je zelf? Als je in 5 jaar tijd nog niet iets fatsoenlijks kunt maken... Gewoon een flop deze game.
... ... Het is wel Blizzard die een game maakt he, samen met Swinging Ape Studios. En Blizzard zegt zelf dat ze de game pas vrij geven als hij klaar is. Niet eerder. Dus als ze hem eerder uitgebracht hadden, dan was het misschien een flop geweest. Omdat ze er zo lang aan bezig zijn, kan het iets heel goeds zijn. Maar de kans dat het flopt kan nog altijd.
Ik denk wel dat het een goed spel wordt, maar financieel gaat het denk floppen. Maar jah, je weet niet. Er zijn veel StarCraft fans
Persoonlijk vind ik het van Blizzard een goede keus om het spel een tijdje uit te stellen tot het echt af is, ze hebben dan wel een reputatie van veel uitstellen maar er zijn dan ook uit hun studio altijd spellen gekomen die ook al gelijk goed zijn en ook zo goed als af te noemen zijn. Lijkt mij wel dat het een goed spel zal gaan worden, persoonlijk kan ik niet wachten om in die wereld rond te lopen.
Dat zou goed kunnen ja, want Blizzard heeft er veel tijd en geld ingestopt. En door al die uitstel zijn de gamers steeds minder geinterreseerd geraakt in de game, dus financieel zou het inderdaad kunnen floppen.
Ubisoft brengt games ook pas uit als ze klaar zijn, so what's your point? Klaarblijkelijk vinden gamers het normaal als games 3 jaar vertraging hebben. Ik echter niet. Als je een game ontwikkelt en roept dat ie in 2004 zal verschijnen en in februari 2006 ligt ie nog niet in de winkels...tsjah. Ik denk dat Starcraft gewoon hopeloos slecht is en dat ze de game daarom maar eindeloos (blijven) uitstellen om uiteindelijk toch nog tot een acceptabel iets te komen.
'What's your point?' Nou, ik kan me niet herrinerren dat ik iets slechts of negatiefs over deze game zeg. Maar als je bedenkt dat ze er 3 á 4 jaar aan werken, en dan nog nix uitgebracht hebben dan kan dat meerdere redenen hebben: 1. Het spel is gewoon niet af, ze moeten het nog veranderen. 2. Ze willen het spel immens groot maken. (Moet wel heel groot zijn dan...) 3. Het uitbalanceren blijkt moeilijker dan verwacht. 4. Ze kunnen er gewoon nix van maken. Het kan nog steeds. Maar na vier jaar zullen weinig mensen het nog willen kopen, dus ik denk dat het financiël redelijk kan gaan floppen.
Ik ga voor punt 3 en 4. Je hoeft echt geen 4 jaar aan een game te werken. Ze bakken er gewoon helemaal niks van.
Terwijl men wel zo lang aan een game werkt in de trent van Kameo (en eerlijk is eerlijk, het eindresultaat is een plaatje in het geval van Kameo )
Waarom niet? Het spel is vaak gecancelled, en ze hebben veel dingen moet veranderen of vervangen door de wisseling van Producers. Vind je het gek dat de game vertraging op loopt! En ik heb alle vertrouwen in Swinging Ape Studios en Blizzard.
Idd en trouwens, Blizzard staat er om bekend dat ze games pas uit brengen als zij het een goed eindprodukt vinden dus dan mag het wel even duren
Het eindresultaat van Kameo is op zich bevredigend, maar als je de voorgeschiedenis van de game kent, is het resultaat teleurstellend. Als je zolang aan een game moet werken met zo'n resultaat. Dan heb je er een potje van gemaakt. Dat Starcraft zovaak is gecancelled zegt voldoende over de kwaliteit. De heren en dames ontwikkelaars krijgen het plaatje gewoon niet 'rond'. Ze blijven maar breien, breien en nog eens breien en uiteindelijk krijg je een onsamenhangend geheel.
Er is gewoon iets in de game wat niet zal lukken, bij geen enkele ontwikkelaar. Daarom zullen ze wel zo vaak gewisseld hebben. Maar misschien lukt het nu wel. Ik hoop het iig.
Maar laten we eerlijk zijn. Het concept is gewoon al iets van 5 jaar oud. Straks krijg je een game die gedateerd aanvoelt. De kans dat het niks gaat worden, wordt elke keer groter.