Nou en? Het concept mag zo oud zijn als je maar wilt, als de game maar goed is! Als ze nu een game maken van de Romeinse oorlogen, dan zeg je toch ook niet dat het concept oud is? Maar ik krijg er ook steeds minder vertrouwen in. Ach ja, we zullen zien. Ik wacht gewoon de review van IGN af, die zitten meestal wel goed met hun artikelen.
Jij begrijpt me niet denk ik zo. Je kunt eind jaren '90 wel een leuk concept hebben bedacht, maar de technieken waar je op dat moment van uitgaat zijn toch wel iets anders dan heden ten dage.
Ow, op die manier. Maar ik denk niet dat Ghost op dezelfde engine als Starcraft zal draaien. En het is ook geen RTS, maar een Firstperson/Thirdperson-shooter. Ik heb er nog steeds vertrouwen in, maar ze moeten een keer met een nieuw filmpje op de proppen komen waarin bijvoorbeeld vanuit het menu een level gestart wordt, waarin je ziet hoe alles werkt.
Even deze oude discussie oprapen. Zat ik toch aardig goed. hihihi Game komt hooguit nog op de 360, PS3 of Revo, maar op de Xbox zal Starcraft het licht nooit zien. Wat een wereldprestatie...