Voor eenieder die het nog niet had meegekregen, de beta eindigt op 31 mei, waarna het een aantal weken uit de lucht zal zijn: We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31. The beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes in preparation for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final beta-testing phase will begin at a later date. We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches. Bron: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=24915043027&sid=5000
Ja maar ze hebben ook een league boven de platinum league gedaan dus alles verschuift gewoon iets naar boven :b:
Ik heb twee betakeys gekregen en dat helpt mij natuurlijk bijzonder weinig. Bij deze bied ik er eentje aan, aan de eerste die me een PM stuurt zodat iemand anders nog even 5 dagen kan genieten van de geweldige multiplayer Edit: Have fun with it Conquistador
Begin het al een beetje door te krijgen, zit bij 2 vs 2 nu in de platinum league. Dat kwam echter meer door mijn slechte tegenstanders bij mijn placement-matches dan door mij. Although het wel steeds 2 vs 1 was, teammaten falen.
Ik had hem een aantal dagen geleden gereserveerd bij de Dixons hier, blijkbaar kennen ze het spel niet eens . Ik heb de beta zelf maar een paar keer gespeeld en zelf een keer bij de World Wide Invitational 2008, en ik vind het zeker een zeer goede game, must have voor mij dus!.
Nou wil ik eigenlijk zeker wel de Collector's Edition en ik heb de vertrouwen niet zo enorm met de winkels hier vlakbij want bij Burning Crusade en Wrath of the Lich King hadden alle winkels hier het gewoon niet op de release en meestal nooit eens aangekomen, is er nou een website waar ik de Collector's Edition 100% kan krijgen of ben ik nu een beetje te laat?
Ik vermoed dat je een beetje aan de late kant zult zijn, bij de meeste webshops zal ie al uitverkocht zijn...
Volgens mij valt het wel mee vergeleken met World of Warcraft, maar het zal me niet al te veel boeien =).
Bol is wel duur, maar volgens mij leveren die wel op tijd. Qua levering heb ik er slechts één keer een slechte ervaring mee gehad, terwijl ik daar regelmatig wat bestel. Ik wacht nog af met pre-orderen tot ik de minimum specs van het spel weet, de bèta draaide niet helemaal lekker op mijn laptop.
Ik heb zelf ook wat problemen gehad met Bol.com maar dat was alleen met het reserveren, de laatste keer dat ik daar iets had gereserveerd was met de Nintendo Wii en die kreeg ik dus niet op de release datum, ook met de Nintendo DS een keer, en ik had Bol.com toen die tijd gebeld toen ik de Wii niet op de release datum kreeg, hadden ze gewoon veel exemplaren aan hun medewerkers meegegeven blijkbaar , Maar als ik iets bestel komt het altijd aan op de tijd het wordt gezegd.
Ok! * tent * Bestellen dus! heb die custom games helemaal de grond in gespeeld op WC3, vooral die TDs en Hero survival shit was echt uberts