Haha ja, in Starcraft was mijn favoriete custom Fastest Possible of Lord of the Rings, dat was zo'n survival game. Briljant. Fastest Possible was ook echt lekker, je had in principe oneindig veel mineralen en gas en de map was perfect symmetrisch.
SC1 nooit echt gespeeld, geen idee waarom Op WC3 speelde ik altijd van die Multiplayer TDs die gewoon 4-5 uur duurde en alle 8 gasten gewoon ook echt bleven. Of van de hero survival waves waar dan iedereen z'n eigen pad heeft en je wave voor wave moet killen (en je daarvan ook leveled/nieuwe spells krijgt), op een gegeven moment kwamen er speciale waves en bazen die je met z'n allen moet killen. Echt epische tijden daar gehad zeker ff deze SC2 kopen, hopelijk trekt m'n PC het een beetje fatsoenlijk anders moet ik toch echt gaan upgraden
Ja, klinkt me bekend in de oren. De mogelijkheden met de SC en ook WC editor zijn eindeloos. Moet je nagaan, in 2000 zat iedereen met de SC editor te kutten en ontstonden er compleet nieuwe campaigns en MP maps/modes. Je kan met de SC editor zelfs andere portretten en stemmen inladen om zo compleet eigen mission briefings of personages te maken... soundtrack aanpassen. Triggers en actions instellen. Geweldig. Met de SC2 editor kan je nog meer.
Metal Slug met de nieuwe SC2 map makert [yt]oAvZlonNTDg[/yt] [yt]d1M9EMEBUTU[/yt] Ga echt me PC ff wat opkrikken, deze game moet ik spelen dus
Je kan nu ook tegen A.I. spelen, jammer dat de niveau's zoveel verschillen. Vind tegen A.I. altijd wat leuker, wordt altijd zenuwachtig wanneer ik tegen echte mensen speel.
Is er serieus nog steeds niets bekend over de systeemeisen? Het is minder dan een week tot de release. Ik volg het nieuws rond deze game helemaal niet maar ik wil 'em wel gaan kopen als ik zeker weet dat mijn pc 'em trekt. Zou wel oké moeten zijn met een Athlon 64 X2 Dual Core en een Geforce 9800 GT toch? Heb dit beestje een jaar of 2/3 geleden in elkaar gezet, destijds ook met het idee dat ik vooral SC2 wel wil gaan spelen. Doe verder helemaal niet aan PC-gaming.
Jawel hoor, http://tweakers.net/nieuws/68617/blizzard-maakt-definitieve-systeemeisen-starcraft-ii-bekend.html
Tnx. Ik had alleen op de officiële site gekeken met de gedachte dat die toch wel up-to-date zou zijn.
Er waren tijdens de bèta wel enige problemen met je videokaart, maar die zijn volgensmij ondertussen al opgelost.
Ah, ok. Goed om te weten. En hoe is het nou geregeld met dat hele 3 delen systeem? Komen de laatste 2 delen uit tegen een gereduceerde prijs? Ik moet zeggen dat ik dat wel gierig zou vinden.
Er is een heel cool filmpje verschenen als eindbeloning van de Dominion-campagne: http://us.starcraft2.com/dominion/ Of direct: [yt]C_E83GfWM-A[/yt]
Ja ik heb de game al liggen! De game is alleen vanaf 27ste pas speelbaar, aangezien de servers nog niet online zijn. Ik ga ze vandaag ook uitsturen naar klanten.