Je kan volgens mij ook Auto Incasso doen. Ik kijk het even na voor je. /Edit: Dat is alleen het geval bij Digital Download. Niet bij Retail Copy uit de Blizzard Store.
Nah, ik kan geen automatisch incasso doen. Heb gekeken op de website van ING en daar staat dat ik geen incasso kan doen via het internet.
Het is wel gaar als je een teammate hebt die focking hard zuigt. Ik noem mezelf echt niet goed, maar je kunt toch in ieder geval wel zorgen dat je base goed genoeg is voorzien zodat de tegenstander er niet zo overheen loopt? Speel nog op normal ook. Zat zojuist ook voortdurend iemand te redden tot ik al mijn eigen units had opgeofferd om hem te redden. Gaat 'ie vervolgens quiten.
What's your account name + number? Kunnen we het keertje samen proberen, kan ik even met Zerg oefenen. Snap echt vrij weinig van Zerg.
Ben op zoek naar wat mensen om mee te spelen, ik speel vanalles dus lijkt me leuk om een keertje met wat Nederlanders samen te spelen! Accountname: Franko ID: 114
Net mijn eerste online potje gedaan, Zerg vs Zerg. Vanaf de vierde minuut echt constant aanvallen, vooral in zijn basis, waardoor hij niet de mogelijkheid tot expanden had. Op een gegeven moment wist hij uit te breken en mijn expansion te destroyen, ik had echter zoveel resources dat ik snel units kon spammen in mijn main zodat ik zijn aanval kon afslaan. Tijdens zijn aanval zijn halve mineral line afgemaakt met Mutalisks. Doordat mijn income veel hoger was kon ik hem weer steeds onder druk zetten. Toen ik zag dat hij mass-Hydralisks ging, ging ik snel mass-Roaches en wist ik hem na 30 min eindelijk te verslaan. Feeels good. Wat ik heb geleerd: 1. Sneller aanvallen, in de replay zag ik dat ik al 3x had kunnen winnnen. 2. Heul veul scouten. 3. Focus fire, ik won in het begin met 8 Roaches tegen 10 Roaches. I love this game.
Hehe das genieten ja, lastige battles, kan beiden kanten op gaan. Winnen en dan nog even alles analyseren. Doet mij denken aan de Warcraft 3 tijd, heb toen ook veel replays gekeken van Gowu spelers (god of warcraft universe) spelers. Heerlijk
Joepie, al mijn 5 placement matches gewonnen .... probleem is dus dat ik nu in platinum league zit en dadelijk compleet geslacht ga worden.
Moet je niet het e-mail adres hebben van een ander wil je 'em toevoegen? En hoe verander je die avatar eigenlijk? Zie het niet in de opties staan ofzo. Account is HeteBLKSM Nummer is... EDIT: Volgens mij 221. EDIT: Zei Orange nou net wat tegen mij ingame? Ik probeerde te reageren maar ik denk niet dat het aankwam. Grappig trouwens dat wanneer je 1vs1 speelt tegen de AI dat hij vlak voor je alles vernietigd hebt zelf ook "gg" zegt.
Net de campaign uitgespeeld. Damn. Laatste missies, laatste cinematics! Echt geweldig, jammer dat ik nu moet wachten op het vervolg van dit verhaal. Ik had serieus kriebels in m'n buik van spanning bij de laatste cinematic, jezus. Dit spel neemt me ook weer helemaal mee terug naar de tijd dat ik Starcraft 1/Brood War speelde, blij als een kind met dit. Binnenkort MP proberen, hoewel ik bang ben dat het spel gaat haperen wanneer er teveel gebeurt. M'n laptop zit nét onder minimum systeemeisen.
Het einde deed me juist echt he-le-maal niks. Het was echt zo van: oh, ja, dit zat er al aan te komen.. dus het leek meer op een soort van tussen twistje dan ook echt meteen het einde. Doen ze natuurlijk expres om zometeen campaigntje 2 voor hetzelfde geld te verkopen.
Mja, heb je wel deel 1 + expansion gespeeld? Het einde was IMO nog beter geweest als: Spoiler Kerrigan gewoon Queens of Blades blijft, Tychus haar doodschiet of dat Raynor dood gaat. Lekker dramatisch. Maar dit was ook tof man.
http://news.filefront.com/starcraft-ii-melting-pcs-fix-it-quick Je moet het trouwens op "Read Only" zetten.
Net van een Terran verloren. We hadden allebei nog een army, en hij had nog een vliegend Command Center die ik dus niet kon verslaan met mijn Zerglings. Stond er opeens defeat, had zijn army makkelijk kunnen hebben.
Haha dat zuigt. Na vandaag alle missies gedaan te hebben (behalve bonus missie, die kreeg ik niet?! ), even een potje tegen de A.I. gedaan. Vind het geweldig hoe je met de Zerg een verlies (beide bases werden aangevallen) plots kan winnen door al je Hyves Zerglings te laten bouwen. Ik ga zo nog alle rassen oefenen (verkennen) en dan de Practice League proberen.