1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben met eerste deel een paar keer geslacht op het internet dus ik wacht voorlopig nog even met het spelen van online battles maar de singleplayer en de skirmish mode bevallen me prima. Heerlijk om weer eens achter de pc te zitten na jaren alleen maar op de console te hebben gespeeld. Het blijft toch een heel andere manier van gamen.

2. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik zal wel even iets gruwelijks over het hoofd zien, maar ik kan niet inloggen. Als ik normaal probeer in te loggen zegt hij dat ik geen copy van Starcraft II heb(is ook zo, heb een trial). En als ik klik op Play As Guest dan zegt hij dat ik naar battle.net moet om de game client te authorizen en dat ik at least 1 starcraft character op het account moet hebben. Wat doe ik nou weer verkeerd ? :+

EDIT:

Hmm, denk dat het er aan ligt dat ik de client via nieuwsgroepen heb binnengehaald en zo dus een versie heb die niet bij mijn trial past. Dus nu maar via battle.net aan het binnenhalen. 4 uur nog...

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er iemand toevallig een Trial voor mij? Ik ben benieuwd of de game fatsoenlijk draait op mijn Mac en wil hem dus even uitproberen. Het jammere is dat er geen demo te vinden is van Starcraft II. Vandaar mijn vraag voor een Trial... Je zou me er erg blij mee maken :)

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij blijft moeite hebben met keuzes hè. Op Tweakers zeiden ze allemaal tegen je dat hij gewoon goed draait. :+ En sorry, geen trials meer.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet je Trial niet als Guest spelen. ;) Je moet inloggen met je Battle.net account. :)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat niet echt om de keuze... Wil meer weten of ik Starcraft überhaupt leuk vind. Heb het eerste deel nooit gespeeld en het is tijden geleden dat ik een nieuwe game op de computer gespeeld heb.

Ik mag toch gewoon vragen om een Trial? :) Als deze een beetje fatsoenlijk loopt dan haal ik deze game zeker...!

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook een grapje, las toevallig je posts op Tweakers. ;) Vandaar dat ik daarna ook nog even serieus je vraag beantwoorde.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Aha... Nja ik begrijp je wel hoor. Heb over een bepaald product véél te lang na lopen denken de afgelopen maanden :)

Maargoed, ik hoop dat iemand een trial voor mij over heeft. Kun je als Mac-gebruiker trouwens online tegen PC-gebruikers spelen?

9. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook geprobeerd maar dat werkte niet :mad:
    Heb nu de cliënt opnieuw gedownload. Staat nu op 90% dus hoop dat het inloggen dan straks wel lukt.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Willem, straks weer een potje? :)

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Orange, morgen avond rond 22:15 een potje? :) moet eerst werken helaas...

Ps voor de duidelijkheid, 5 augustus dus ;) aangezien het dat nu al is.

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm heb een trial. Die downloader van Blizzard is alleen erg traag zeg... Nog 30 uur te gaan :p

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    30 uur? Ik heb een kutverbinding en bij mij duurde het 'maar' 7 uur. Geen foutmeldingen ofzo?

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, helemaal niks... Haal met nieuwsgroepen makkelijk 1 mb/s...

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vannacht uiteindelijk toch aan het werk gekregen. Hoefde alleen even de pc te rebooten :F:

Ik ben echt zo slecht in dit spel :+
    Ik deed een potje tegen de AI op easy en ik verloor nog dik. Ook zo handig was dat ik toen de AI de soort van final attack aan het doen was, ik er pas achterkwam dat er ook advanced buildings zijn. :+

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    De downloader downloadt ook maar met 50 kb/s. In het begin ging het eventjes met 300 kb/s, maar dat hield hij maar een paar minuutjes vol helaas...

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    lol noob}:],

Ach gewoon meer spelen, belangrijk is dat je alles lekker vlot doet. Snel inkomsten delven, legertje bouwen. Verkennen, kijken wat er computer maakt. Daarop inspelen met de juiste units. Online is het deze snelheid tot de 2de of 3de macht :D

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat is die Blizzard Downloader traag zeg... Gaat met 30-40 kb/s :confused: Iemand tips om te versnellen?!

19. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33

koop het spel:+

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu even een trial zodat ik kan kijken of hij lekker loopt en of de game iets voor mij is. Koop hem daarna wel :)

Deel Deze Pagina