1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://bloggernews.media.daum.net/news/226976
    http://bloggernews.media.daum.net/news/226975
    http://bloggernews.media.daum.net/news/226974

Reapers kunnen mines leggen, ze werken anders dan die van vultures.
    Ghosts hebben kunnen 'Snipe', waarmee ze veel dmg doen tegen een iets wat van slijm is en hij schijnt 6 marines te kunnen summonen, hij kan stealth worden en hij kan een nuke gooien. Nog geen info of hij lock down kan.
    Die helicopter (orca) is een banshee, kan bommen laten vallen op grond ventjes.
    Als command center gaat vliegen kan hij 5 SCV's meenemen.
    Supply Depot kan in de grond waardoor hij niet word aangevallen.
    Marine heeft upgrade stim packs, meer range, + 15 hp en een schild voor melee aanvallen.
    Cobra kan schieten terwijl hij beweegt, 2 rail guns.
    Thor word gebouwd door SCV, is sterk tegen grote stevige dingen en schiet erg langzaam en ver. Hij draait erg langzaam dus hij kan niet schieten en weglopen.
    Sensor Dome is een detector
    Radar Dome kan scannen
    Battle Cruiser heeft een upgrade 'Plasma Injection', waarmee hij veel dmg tegen grond units doet.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zal asap even de first post updaten.
    Vind op het moment dat Terran iets te goede defense heeft. Even afwachten hoe het uitpakt, maar ze mogen van mij de def best wat meer opengooien.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ghosts hebben kunnen 'Snipe', waarmee ze veel dmg doen tegen een iets wat van slijm is

Dat snap ik niet. :confused:
    En 6 Marines summonen? Dus dat is dan magie? Of wat? Klinkt erg vaag.
    En een schild tegen melee aanvallen? Dan vervalt het nut van de Protoss Zealot toch wel? Die kon 't goed opnemen tegen de Terran Marines, omdat ze die Energy Shields hadden. Maar nu heeft Marine meer range, én een schild! :eek: Of bedoel je daar upgrades meer? Een upgrade tegen Melee en een upgrade voor Range? Want die U-Shell upgrade voor meer range zat ook in de eerste Starcraft.
    En de rest klinkt wel oké. Die Thor moet ik eerst nog zien. ^^

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die Snipe aanval bedoel ik dat die aanval erg veel dmg doet tegen een levend wezen, dus niet een robot van stalen platen. Dat schild geeft ze gewoon iets meer verdediging tegen melee aanvallen, meer niet.

Ik heb op meerdere forums gelezen dat ghosts iets kunnen waarmee ze 6 marines kunnen summonen. Met drop pods of zo iets, die dingen die uit de lucht komen.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Sensor Dome zorgt er volgens mij niet voor dat je de hele map ziet. Je ziet waarschijnlijk alleen in dat kleine schermpje linksonder waar de enemies lopen en hun camp hebben. Misschien zie je dan als je dan met je scherm erboven gaat hangen ook echt die units (dus dan weet je ook wat voor type units etc). Ik denk sowieso dat eerste, en misschien wel dat andere. Maar de rest van het gebied blijft gewoon zwart denk ik, dus dat zul je dan echt wel moeten verkennen om dat allemaal te zien.

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik net in het engels:

Sensor dome, Radar dome
    - Sensor dome is detector building
    - Radar dome can senses enemy in large area, even in unexplored battle field.
    - But Radar dome is exposed to enemy, so opponent can avoid its sense area while rushing to the base.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, op die manier. Vind dat met die Marines alsnog lame, maar ja, we zien wel.

Die laatste snap ik dus niet. De vijand kan zien waar hij is, en dus aan 'm ontsnappen. Maar dan betekent 't dus dat die Radar Dome geen 360 graden kan zien. Anders slaat dat nergens op. Dus ik denk dat 't een langwerpige baan is, en dat je zelf de draaihoek van die Dome moet instellen. Dus als de vijand kan zien onder welke hoek hij staat, kunenn ze ontsnappen ja. Anders snap ik niet hoe je die kan vermijden.

8. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd al protoss geweest dus het word al weer stressen als ik tegen terran speel. Bijna alle slechte tot gemiddeld campende terrans zijn trouwens wel makkelijk maar het is zo kut dat stealth niet tegen terran werkt, alleen als je op je snelst een dt rush doet, maar dan mag je hopen dat het geen noob is die een unknown bo doet waardoor hij super vroeg turrets heeft of super vroeg scan gebuere.

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terran Thor: (:eek:)

http://www.sc2armory.com/images/magazines/gamestar/01.jpg

En nog wat van sc2armory:

Protoss Details

Upgrades are available from the Forge
    The production queue is still limited to a maximum of 5 units.
    Gateways can be upgraded to 'Warp Gates' which allow units to be warped in anywhere there is Pylon energy. It takes 30 seconds to teleport a unit in total (unsure). At the destination, a unit will take 5 seconds to completely warp in (you can see this happening in first gameplay trailer). During this time, the unit is vulnerable to attack and cannot retaliate.

Phase cannons will disappear if they are in energy form and are out of pylon power.
    The Cybernetics core will unlock Stalkers, Soul Hunters and Immortals (obviously no longer Soul Hunters since they have been scraped). Not sure about the accuracy of this point as it has been stated in another interview that the twilight council will unlock these units...
    High Templar still has Psionic storm. In addition to this, they can cast a type of stasis field that will last 15 seconds
    Tall grass and plants will hide smaller units completely from view (not in the mini-map)
    There are observatories that start out as neutral structures which will give large vision radius when captured by a player.
    The Twilight Archon has no special abilities as of yet
    Shield batteries will not be in the game, this may change if there is a demand for it during beta tests, etc.
    The Colossus costs about 2 times as much as a reaver will.
    Terrain now features 'destroyable elements', for example, rocks that can be broken to block off ramps
    Star Relics have the ability to cloak units underneath them like the Arbiter. They will remain visible while cloaking all units underneath it. The difference from arbiters is that they must remain stationary (units underneath may move)
    Star Relics now have hallucination spell
    Star Relics have a 'Detonate' ability. It allows them lock a blue beam onto an enemy unit. If it remains locked on that unit for some seconds, the unit will explode. You can escape by fleeing, or if the Star Relic is destroyed in time.
    The cost for the Mothership is 400 minerals, 400 gas and 10 unit supply. It has two separate upgrades (maybe the black hole spell/more energy?) which cost 300 minerals and 300 gas EACH, totaling 1000 minerals and gas.

Terran Details

The command center can carry 5 SCV's while lifting off (already known)
    The Barracks and factory can have the tech center and reactor add ons (already known, however, Starport was not mentioned...)

The Sensor Dome will let you see enemy units in a large radius (shown by a green layer) as red dots (even in undescovered territory) but the type of unit is not revealed.
    The Cobra unit can attack both air and ground
    Battle Cruisers have 2 abilities. The Yamato gun similar to the original and a new 'Plasma torpedos' which deal area of effect damage to ground units. (also, it mentions something about only being able to choose 1 or the other...)
    Vikings in mech form (ground) can actually attack air units too but have LESS armor then in their fighter form?
    Reapers have a time bomb ability. It lets them attach a bomb to a unit or building which takes 30 seconds to detonate. During this time, the bomb can be destroyed. There is a red timer bar that shows how long till it detonates. It does a lot of damage
    It hasn't been decided yet whether the Planetary Fortress can also attack air units
    Thor's special ability is an 'Artillery Strike'. Can do area of effect damage over a long distance using 4 cannons. Weak to air attack as he is slow and takes a long time to turn around to flee
    Ghost's snipe ability can take down smaller units like marines, zerglings, hydralisks? They have an ability that lets them call in for reinforcements up to 8 marines at once (the info we got the other day said 6...)
    The return of Medics has not been decided yet
    Heroes in single player do not gain experience, they just have stronger abilities.

Zerg kan ook gespeelt worden op blizzcon.. Jammer dat de kaartjes zo super snel uitverkocht waren toen ik er 1 wou kopen, zelfs van kaartjes van 100 dollar per stuk.

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=614275&tc=cbsearch

Starcraft 2 PREORDERPRIJS

Verwacht op: 08-01-2008 KLANTENKAARTPRIJS 43,99
    Prijs na release wordt 49,99

Reserveer nu!

Vraag de gratis klantenkaart aan!

StarCraft II is een real-time strategiegame en het langverwachte vervolg op StarCraft. De game bevat drie compleet verschillende en rassen: de Protoss, Terran en Zerg. Deze rassen zijn grondig herzien en vernieuwd met enkele nieuwe eenheden voor klassieke terugkerende eenheden. StarCraft II maakt gebruik van een nieuwe 3D engine die het mogelijk maakt prachtige landschappen en kolossale eenheden en legers op het scherm te toveren. Er is een mogelijkheid om in multiplayer tegen elkaar te vechten.
    Prijs: € 43,99
    Artikelnummer: 614275
    Verwacht op: 08-01-2008

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 januarie 2008? Dat is eerder dan verwacht, ik hoorde van bijna elk forum dat ie pas eind 2008 uitkomt.

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk maar ik zag hem staan dus ik denk zet dat even neer hier.

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien nog een serienummer voor StarCraft en/of Brood War? Ik ben die van mij kwijtgeraakt maar wil hem nog wel eens spelen.

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wellicht, mogelijk, misschien... ;)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lekker dood hier. Is er al een releasedate bekend gemaakt?

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nope. Duurt ook nog wel even, voordat dat bekend gemaakt wordt.

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En de site is nu down for maintenance...! :eek:

Zouden we iets moois krijgen?

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Werkt nu weer.
    Weet niet hoe de vorige versie eruit zag. Kon zo snel weinig nieuws vinden, hoogstens nieuwe artwork.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat voor mennenes zijn dit? :eek: Kijk zowel naar de blauwe als de groene, rare hoofden?

En hier weer de blauwe:

Lijken wel Tauro van Warcraft. Zou het één of andere unlockable zijn in het spel, grapje? :+

Laatst bewerkt: 11 okt 2008

Deel Deze Pagina