1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Starfield

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 17 aug 2023.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Gelukkig niet downloaden dus het zou vrij snel moeten gaan.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    988
    Leuk Bevonden:
    8.834
    Wat vindt Mac ervan Yellow??!
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.941
    Leuk Bevonden:
    3.300
    In less than a week Starfield has more than 600 mods, 2.2 million mod downloads, and gets nearly 100 mods uploaded daily on Nexus mods.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.762
    [​IMG]
     
    Yerewn en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.941
    Leuk Bevonden:
    3.300
    Starfield players have started pirating a popular upscaler mod for the game after its creator put it behind a paywall.

    Last week, modder PureDark created a mod called Starfield Upscaler – Replacing FSR2 with DLSS.

    As the name suggests, the mod removes the FSR2 upscaling tech present in the game (which is designed for AMD graphics cards) and replaces it with DLSS, the equivalent tech used in Nvidia's graphics cards.

    The mod, which supports the second-generation version of the upscaler, DLSS2, has been downloaded nearly 280,000 times so far.

    However, as Kotaku reports, PureDark has now released a second version of the mod which supports DLSS3, the newer version of the upscaler which is supported by more recent Nvidia cards.

    Instead of releasing this mod for free like the previous one, PureDark has placed it behind a paywall, only making it available to players who make a $5 payment to their Patreon page.

    PureDark – who it's said makes more than $40,000 per month by keeping DLSS3 mods behind their Patreon – reportedly even added DRM to the mod, to check that players had indeed paid their $5 before it could be activated.

    Reaction to the paywall has been negative, with some players believing that charging for mods is ethically questionable and goes against the spirit of community modification. Others believe that while modders should be supported for their work, adding DRM is a step too far.

    As such, the mod has already been cracked, with players sharing ways to bypass the DRM and get the DLSS3 mod for free.

     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2023
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Shop die twee 7’s er nog even tussen voor Killamonkey
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ik vind het maar troep
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Pffff het is wel heel overweldigend allemaal. Heb er nog wat moeite mee om erin te komen.
    Die lange oninteressante dialogen met npc's helpen ook niet echt.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Same, ik kan dit echt niet meer. Echt overal waar ik loop worden er quests op me afgevuurd. Misschien maar enkel focusen op de main quest.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Het voelt allemaal zo nutteloos aan, je hebt 0 binding met iets of ergens waarin je je aan kunt vastgrijpen.
     
    Killamonkey, Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Focussen op Main Quest en dan troep weggooien? Bevalt mij nog steeds hoor, maar ben wel erger gewend door MMO's. :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.762
    t is te veel. ga t nog wel proberen voor de space vibe wat ik dig. maar prefereer these days gewoon games met straightheid, ik heb hier de tijd niet meer voor.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.705
    Leuk Bevonden:
    4.861
    Vooral na Baldurs Gate 3 waarin de kleinste side-quest of zelfs de simpelste acties op 101 verschillende manieren kunnen en ook echt invloed hebben, maakt het gewoon echt ouderwets voelen... Ik kan dit gewoon niet meer haha. Zo inspiratieloos allemaal
     
    Cyndris en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Precies, Bethesda is gewoon in de '00 decennium blijven haken, tegenwoordig mag je wel wat meer verwachten of het iets kan uitmaken. Maar goed, ik ga nog wel even door maar ik ga dit nooit uitspelen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Gaming is toch sowieso vrij 'lui' geworden? Voorheen zag je devs echt details inprogrammeren, zoals iedere individuele fles kapot kunnen schieten in MGS2, alle environment-damage en effecten in Far Cry 2, de specifieke manieren waarop je op verschillende lichaamsdelen kon schieten in Soldier of Fortune waarna een passende reactie volgde, de realistische hout-tech demo in de Star Wars game destijds, etc etc.

    Ze maakten eerst best interessente originele stappen op meerdere vlakken qua nieuwe mogelijkheden, en vervolgens dachten ze gewoon 'fuck it, is niet boeiend genoeg'.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Lui?

    Er is wel een wezenlijk verschil tussen SOF met lineaire levels levels in een shooter of Starfield. Starfield is veel meer werk meer veel meer omgevingen, NPC's, dialogen en complexe RPG systemen op de achtergrond.

    SOF heeft 10 uur content ofzo.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik had liever een full-blown nieuwe 'Skyrim' gehad met schitterende natuur, een levend eco-systeem ala Red Dead 2, en natuurlijke physics zoals brandjes stichten ala Far Cry, en dynamic weather en lighting etc etc, ipv doodsaaie westerse sci-fi dooddoeners qua outfits, lokaties, alien-designs, etc etc.

    Yeah, waarschijnlijk zit er voor honderden uren content in Starfield (quests), maar waarom zou je als die hele 'wereld' zo saai is ... ?
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Dan tonen de makers van Horizon Forbidden West toch wel hoe het wel kan he. Open wereld met verschillende gebieden, rpg elementen en vooral prachtige NPC's die niet allemaal op elkaar lijken en ook grafisch afgewerkt en boeiend zijn, lipsync enzo...
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.762
    USER SCORE 5.5

    RIP STARFIELD
     

Deel Deze Pagina