Oef, dat is wel laag met zoveel beoordelingen. Na Morrowind was ik zelf al klaar met de open wereld benadering van Bethesda. Werd veel te veel op je pad gegooid wat compleet niet boeide. Vond het al bijzonder dan men over Skyrim nog zo enthousiast was. Nu, flink wat jaren later is de consensus dan wel dat dit concept echt achterhaald begint te raken..
Skyrim had een interessante wereld, dat maakte veel goed. Als je dan naar Starfield kijkt, dan is bijvoorbeeld de stad New Atlantis best interessant, mits je de bomen en bosjes negeert. Maar de wildernis er omheen is nog leger en doder dan de gemiddelde Fallout wildernis. Nu kan dit nog beter worden naarmate ik verder kom, maar de game motiveert totaal niet om niet overal naar te fast travellen.
Sowieso altijd kwaliteit boven kwantiteit. Liever 5 handcrafted planeten vol leven en interessante shit dan 1000 procedurally generated levenloze lege bollen.
Open world maps zijn ook veel te groot geworden. Ik weet nog dat ik bijvoorbeeld na het uitspelen van Assassin's Creed Origins de helft van de map nog niet gezien had, terwijl ik echt al tientallen uren had gespeeld.
AC Valhalla is daar ook een mooi voorbeeld van, je wordt doodgegooid met allemaal troep waardoor je geen ene fuck meer snapt wat je eerst aan het doen was en daarna de game maar weer verwijderd.
Je zou maar een 17 jarige jochie zijn en hier willen vragen waar een specifiek takje is in Starfield die je moet verzamelen voor random tyfus quest. NEK DIE KOMEN HIER NIET.
Sowieso is romancen in Baldurs Gate 3 hot as fuck. Ik ben geile bosnimf en date nu met Lae'zel. Soort alien warrior chick. Hete shit hoor... Poe
Lekker man. Al die tieners op de TV van papa in de woonkamer met een stok in de broek en rode oortjes aan het gamen als ze als Geralt, Trish of Yennifer eindelijk zover hebben gekregen na vele uren questen.