1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starmembers December??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alien, 3 dec 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Slaat nergans op, jullie waren gewoon te lui om starmembers te kiezen :confused::{:p:):D

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hihihihi, al die membertjes die dachten dat ze misschien deze maand eindelijk star member konden zijn hebben nu de donkerste maand uit hun leven voor de boeg :D:D:D

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, beter de Kerstman en Sinterklaas dan andere members:p

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat valt ook wel weer mee hoor :) Hebben er toch wel paar dagen 'aan gezeten' maar kwamen er niet echt uit. Sowieso waren er geen 2 mensen die er echt uitsprongen, en was de groep die 'daarna' kwam veels te groot om slechts 2 personen uit te kiezen.

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet al wie (of: welk knaagdier) er in april aan de beurt is!!!*)

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm is dit nou iets slechts of goed? ik bedoel als je een hele grote groep heb die zich gewoon erg goed gedraagt is het al snel lastig om er tussen uit te springen.
    Misschien een idee om als je dit probleem heb een soort van eervolle vermeldings lijst in te voeren?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    1 april, kikker in je ...?

Dus kikker en bil zijn de starmembers van april? :D:D:D

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm het bijhouden van iedereen die zich 'goed gedraagt' is niet alleen veel werk, maar ook onnodig en niet zozeer de bedoeling van het Star-Memberschap dat gewoon een heeeel select groepje mensen wil prijzen. De mensen die we destijds op het oog hadden voor de sterretjes hebben we ondertussen allemaal gehad. Niemand uit die grote groep 'daar achter' heeft zich duidelijk naar voren weten te brengen als 'goeddoener' zeg maar.

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou ook kunnen, in combo met de wortelvretende kindervrind die ik voor ogen heb...;)

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ooow, dieee!!

Nou, dat noem ik geen kindervrind.. Ik haat hem, hij verstopt die eieren altijd veelste goed :'-( Kan ze nooit vinden :'-( (komt misschien omdat mijn ma ze ook nooit meer verstopt":+)

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Daar heb je idd weer gelijk in.. Het is zeker een lading werk.
    En ook niet echt de bedoeling van het Star Member gebeuren.
    Tja naief als ik soms kan zijn dacht ik misschien hebben wel zoveel mensen zich erg goed gedragen dat er gewoon niet te kiezen viel voor StarMember.
    Helaas dan dat het het geval is dat niemand in aanmerking kwam omdat niemand echt naar voren kwam..

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zit je op het XboxWorld.nl forum? Omdat je graag over de Xbox en andere dingen wil discussiëren of omdat je zo graag Star Member wil worden? Voor mij geldt dus het eerste...

Waarom schaffen jullie dat Star Membership gewoon niet af? Jullie hebben zo te lezen iedereen in het zonnetje gezet die jullie wilden, dus waarom zou je er nog verder meegaan als je geen geschikte kandidaten hebt en zult hebben? Scheelt een hoop werk, verantwoording en frustratie van members...

@ Sint en Kerstman: jullie hebben jezelf de afgelopen tientallen jaren bewezen, dus 't is jullie van harte gegund :)

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  13. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het gewoon zien als een bedankje richting members die net een stukje behulpzamer zijn... (zij zorgen immers voor een goede sfeer op het forum) er zijn er nog wel een aantal met potentie, maar we moeten eerst zien of het geen tijdelijke oplevingen zijn. ;)

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hte wel grappig, het is logisch dat je geen grote groep het
    memberschap[ kunt geven, het moet wel bijzonder blijven.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mee eens.

Ik zie die starmembers eerder als een beloning voor de vriendjes van de mods, op een paar na. :{

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou volgens mij valt dat wel mee hoor, ik ken namelijk geen één van de mods maar ben wel Starmember geweest. Klinkt meer als jaloezie dit.

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    HET sleutelwoord: orale sex :)

ja ik ben toe aan het weekend met daar op volgend het weekend.

Blaauw heeft wel gelijk btw maar t kiezen van een starmember lijkt me fokking moeilijk.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Vriendje' van een mod ben je natuurlijk al snel als je je goed gedraagt :) Daarnaast, ach, als je ons wilt beschuldigen van vriendjespolitiek...

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    'Vriendjes' is wat overdreven, maar iig wel lieverdjes. :) Ik zei trouwens, "op een paar na".

En ik ben idd heel erg jaloers.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso is je ':{' instelling niet echt positief waardoor je uberhaupt nooit in aanmerking komt :) Had het daar vanmiddag nog met Q-Dancer over, dat het niet ligt aan óf je iemand helpt, maar hóe je iemand helpt. Smilies leggen sowieso vaak de nadruk op verkeerde dingen, en zijn gemakkelijk verkeerd interpreteerbaar.

Deel Deze Pagina