Dat is nu eenmaal mijn favoriete smilie. Misschien heeft het iets te maken met hoe ik 'in het echt' ook ben?
Inderdaad, als je iemand met een schop onder zijn **** de goede richting in kan krijgen is dat beter dan hem te helpen door veel smilies te gebruiken. Je weet het he, zachte heelmeester maken stinkende wonden.
Ja ik heb het lachebekkie zelfs zelf ingevoerd en veelvuldig gebruikt Probleem alleen dat, ook als de strekking van je verhaaltje positief te noemen is, het direct een negatieve lading met zich mee brengt. Alleen al het niet-gebruiken van de ':{' smilie zou al helpen bij het afgeven van een betere indruk.
Valt wel mee denk ik. Boo-shem-ee was ook nog niet zo lang een member toen hij werd verkozen tot Star Member. Hij kwam hier als newbie en gedroeg zich gelijk al goed en was zeer behulpzaam. Dit soort members hebben we nodig op het forum, jammer genoeg is hij wel een zeldzaamheid. Misschien des te beter dat zo iemand dan in het zonnetje wordt gezet om als rolmodel te dienen.
Chantage en omkopen wil ook helpen.. Starmember zijn heeft weinig te maken met hoe goed je de mods kent. Ikzelf ken ook geen enkele van de mods maar ik ben ook starmember geweest. Het gaat om je algehele gedrag, hoe je met andere members omgaat. Zoals WouteR al zei gaat het er niet echt om of je helpt maar hoe.. Vaak worden members met een vraag wel "geholpen" maar wordt het met zulk sarcasme etc gedaan dat ik me wel eens afvraag of die "hulp" alleen maar een excuus is om iemand af te zeiken. Waar het uiteindelijk allemaal om draait is simpelweg respect. Respect voor mede members en respect voor mods.. Iedereen stelt wel eens een domme vraag of maakt een domme opmerking maar hoeft daarvoor niet gelijk tot de grond afgebrand te worden..
Ooit bij stil gestaan dat hij misschien al veel langer op dit forum zat alleen onder een andere naam en dat hij gewoon een nieuw profiel heeft aangemaakt?
Tja, daar weet ik niets vanaf. Ik weet alleen wel dat hij als boo-shem-ee, tot zover ik kan zien iig, zich als member prima heeft gedragen. Edit: Oh WouteR was me alweer voor.
Maar, over wie gaat het nu? :{ Als ik iemand help geef ik ze gewoon een link, zeg dat er al een andere thread is en plak er een ':{' achter. /Sorry, had niet goed gelezen.
Oh je hoeft je ook niet aangevallen te voelen hoor, bedoelde jou daar niet persoonlijk mee. Het is alleen iets wat me de laatste tijd een beetje opvalt. Voor de rest van mijn post was dat meer op zijn algemeens bedoelt. Was niet mijn bedoeling dat het leek alsof ie op jou gericht was. Alleen haakte die opmerking van Wouter daar al goed op in.
Goh, na het lezen van de vorige pagina kan ik mijn ego weer strelen Nee, ik was niet al eerder geregistreerd. Ik las al echter wel een paar maanden het forum als 'gast', iets wat iedereen eigenlijk zou moeten doen voor hij/zij/het begint met posten (naast de search-functie vaak gebruiken en de FAQ uit je hoofd leren natuurlijk ). Zo krijg je een soort gevoel voor het forum en zal je geen moeite hebben om je "plekje" tussen de andere members te vinden. ninja edit: hier stond wat gebrabbel over het nut van Starmembers, maar andere mensen hebben het al eerder en beter dan mij verwoord
Hmmm wie komt er nou precies in aanmerking ik heb de laatste 2 doorglezen maar zie niks.... Ik vind twi zijn thread een super actie....
Ik vind dat het TWI mag zijn, zijn topic was een zeer goed idee! (2 maanden Xboxlive kaart weggeven enzo) Dus ik vind dat hij het mag worden!
Als ie een paar kaarten weggeeft vind ik dat aardig enzo en niet dat ie irritant is, maar om hem daar nou voor Starmember voor te maken, nee
het gaat idd om hoe je word geholpen.. als je iemand met een geirriteerd smiley zal 'helpen' doe je het dus kennelijk niet met plezier... je doet het alleen maar om het te laten zien dan, hoe dom hij wel niet is geweest... het zal net zijn alsof je hem niet eens wou helpen! terwijl, als jij het hem vriendelijk zegt, hij het dan ook aardiger op zal vatten... en zal denken: goh, wat een aardige membertjes hebben we hier zeg! en trouwens, ze hebben sint en kerstman gekozen, om s fftjes extra te kunnen slijmen, ze willen nog wat games opvangen he !!!!!!
Ehm... de nieuwe Star Members zijn allang aangekondigd hoor. Niet alleen in deze thread, maar ook in het daarvoor bedoelde Aankondigen forumgedeelte. Zie link: klik
Als iedereen die kans maakte al is geweest om starmember te worden en er nu niemand is benoemd tot starmember..., wil dat dan eigenlijk niet zeggen dat er geen starmembers meer komen, want als er nu niemand is, waarom in januari dan wel?