1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starmembers December??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alien, 3 dec 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Daarom dus*)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik krijg zomaar het idee dat het hele starmembership zijn vruchten afwerpt. Veel mensen hebben echt hun best gedaan om een starmember te worden en zijn nu teleurgesteld nu het aanbod van goede members te groot is. Nou niet getreurd, nog 26 nachtjes slapen :) :+

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hellemaal mee eens... Ik geloof ook dat het goed werkt... een aantal members doet net een stapje harder zonder te overdreven te worden. ;)

Op zich is het ook wel goed dat we deze maand even geen Starmembers hebben, want hieruit blijkt dat het een echte ere titel is en niet iets dat zomaar iedere maand plichtmatig wordt uitgedeeld... :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Groundhog Day! :+

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's in Februari, de 4e dacht ik

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4

O.... oke :+:+

7. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat nog nergens op?
    er is ook iemand die verlote rain bow six 3 met headstet :eek:.
    En er zijn nog een stuk of 3 mensen die die 2 x 2 maanden weggeven, en geloof me, 1 er van ken ik erg goed ( omdat ik het zellf ben:+ ) en dat is gewoon omdat ik het toch niet gebruik, niet om starmember te worden

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het gaat om zijn inzet (hij hoefde er zelf immers niet beter van te worden) anderen te helpen. Hij heeft zich (erg) goed voor ingezet en verdient daar zeker props voor.

Deel Deze Pagina