1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starmembers Januari

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterChief88, 7 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wie wie wie?? :p :+

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Jij nie jij nie jij nie!! ;):+

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat betekend denk ik dat er geen starmembers komen, dus niemand niet:D

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Jij wel dan??

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    nog bedankt, ik had een toets nederlands vandaag, en schreef januari eerst met ie, toen was ik klaar, en dacht over mn middag (xboxworld) en hee, januarie schrijf je met een i :)
    _O_ *)

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ben ik voor het starmembership gegaan denk je?

Nou dan..ik ben niet zo'n heilig boontje die perse in de smaak wil vallen bij de modjes ofzo..maar dat was al duidelijk denk ik..:confused:

Dus waar slaat jouw reactie op?|:-

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kom nou eens op Q-Dancer, ik heb je al vaker uitgelegd dat jij degene ben die iedereen loopt af te zeiken etc... en dat je dan opmerkingen terug kunt verwachten!!

8. Lionhard

Lionhard Guest

ik ben het daar voor 100% mee eens...
    zoals ik al vaker zei... wannebe-mod...

9. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, het gaat het er jou niet om WAT ik post maar DAT ik post, dat is voor jou een rede om zo te reageren en mij proberen voor lul te zetten/een reactie te ontlokken waar ik helemaal geen zin in heb/te irriteren.

Grow up man..ik zeik geen mensen af, ik geef mijn mening..jij post zulke dingen om mij uit me tent te lokken...thats the difference..

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    MOORDENDE CONCURRENTIE OM HET STARMEMBERSHIP!!

Smullen geblazen voor de privé :D

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Kom op kindertjes laten we lief voor elkaar zijn, dan krijgt iedereen een snoepje :cool:

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nee geen concurrentie om het Starmembership want dat bereik je niet op deze manier.

Ten tweede Q-Dancer, alleen reageren op een post met "jij niet, jij niet" vind ik geen mening en getuigt al helemaal niet van "volwassenheid" wat jij pretendeerd te zijn.

En munch ik ben altijd lief dat weet je toch :)

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Kijk, nu ga je alweer in de fout want als je de vorige post van Tha-D (volges mij) had gelezen stond daar: 'wie wie wie:p :+ ' en dar reply'de ik op met 'jij nie jij nie jij nie :p :+ ' < zie je het verband? Juist..en daarom postte ik dat..en niet om inhoudelijk correct te zijn..

En ik snap ook niet waarom jij nu woordjes gaat gebruiken die 60% van het forum hier nog geeneens begrijpt, alleen om te laten zien hoe intelectueel/intilligent/volwassen je wel niet ben...maar je reacties zijn altijd nog zo ongelovelijk kinderachtig dat niemand je hier (nou..Lionhard mschien, maar die likt iedereen ze kont ongeveer) echt serieus zal nemen denk ik.

Mooi..dit is mijn mening..zoals altijd ongezout..en mischien doe ik het er ook wel om..om mensen uit de tent te lokken en hun ware mening over iets te laten doen..who knows?}:]

14. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Juist ja.

Die starmembers komen, of ze komen niet, maar we gaan niet discussieren hier wie het wel of niet verdient.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina