1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starmembers

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 25 feb 2004.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mja op zich wel een leuk idee. Maar zoals fardo ook al een beetje aangeeft, wie verdienen dat?
    Tuurlijk zijn er wel een paar aan te wijzen die er zeker voor in aanmerking zouden komen. Maar voor de rest, waarop wordt gebaseerd of iemand in aanmerking komt?
    Moet ie starmember zijn geweest? moet ie crew of mod zijn geweest?
    Zou eerlijk gezegd liever zien dat de normale starmember regel weer van toepassing zou worden.

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar aangezien de normale starmembers geen voedingsbodem hebben gevonden, leek mij dit wel aardig. Wie het worden is te bepalen aan de crew of misschien willen zij het aan de members over laten..... maar de Starmember titel was nu voor een maandje maar dat zou dan gewoon een definitieve eretitel kunnen worden.

En ik denk dan voornamelijk aan de ex-crew/mods en niet aan ex starmembers want hun bijdrage is niet "groot" genoeg voor zo'n permanente eretitel mijns inziens.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is wel een leuk alternatief natuurlijk.
    Alleen zoals ik al zei zou ik persoonlijk het leuker vinden (niet ten nadele bedoeld voor de mensen die idd een eretitel zouden verdienen) als het starmember gebeuren nog een kans zou krijgen.
    Ik denk zelf namelijk dat XBW daar meer gebaat mee zou zijn dan die eretitels.
    Aan de andere kant . waarom niet allebei? En starmember nog een kans geven en die paar die het verdienen die ere-titel geven....

Deel Deze Pagina