Hier zijn nog wat screens van de game: Deze game ziet er toch wel ongelooflijk uit! Ik kan niet geloven dat het voor de xbox is, lijkt soms wel xbox 360
Deel 2 (de film dan) is op zich wel ok, maar compleet anders dan dat je verwacht. de film heeft niet dat massale, maar speelt zich vooral binnen af. Meer een thriller....
OMFG weetje hoe vet die screens zijn :| toch lijkt me dit niet echt een gevarieerde shooter,beetje veel van hetzelfde.
Waar is de game te koop!!! Weet iemand misschien waar ikn deze game zal kunnen kopen. En is deze game eigenlijk al, heb hem namelijk nergens te koop gezien! Alvast beankt
nee want meer dan bugs afslachten doe je niet. serieus die demo is zoooooooooo saai. Op zich krijg je wel een gevoel van Starship troopers van het spel, maar het speelt zich zooooo zwak...
filmpjes nieuwe gameplay filmpjes van de pc versie dan wel: http://www.gamespot.com/pc/action/starshiptroopers/media.html Scroll naar beneden, kijk naar gameplay filmpjes(datum 11 oktober). Het ziet er heel cool uit, veel mooier dan bijvoorbeeld doom 3 vind ik persoonlijk, doom 3 zag er ook cool uit, maar daar ben je constant alleen, teamwork, oorlog,... vind ik veel cooler...