www.nedgame.nl startter kit (12 maanden headset enz.) + mechasault , 30 EURO! helaas kwam ike r te laat achter....
Ik zie bij Nedgame dat een starterkit zonder Mech Assault €60 kost en met Mech Assault €30. Heeft iemand al dat ding voor €30 gekocht zonder problemen tegen te komen dat ze een fout gemaakt hebben en dat je alsnog €60 mag betalen?
Er zijn al al een aantal mensen die dit pakket gekocht hebben, niets mis mee dus. Ik zou zeggen, als je een nieuwe account wil of je huidige account wil verlengen, kopen dat ding. Betere deal als Starter Pakket + spel vind je denk ik niet voor €30,-.
Ik heb het ook besteld bij nedgame. Werkt echt perfect alles netjes aanwezig boekjes over xbox live en de demo met 3 games. Spel mechassault is natuurlijk niet echt geweldig maar goed je kunt voor 30 euro niet mopperen.
Even een klein vraagje. Ik heb vorige week net mijn Xbox Live opgezegt, maar hij was nog geldig tot 20 juli. En nu koop ik een nieuw kitje bij Nedgame, maar ze gaan dan niet moeilijk doen ofzo? Even voor de zekerheid... En hoelang duurt het voordat je je Live kitje binnenhebt? Ik betaal via internet.
Als je voortijdig betaald, zal het denk een paar dagen duren voor je hem binnen hebt. Ik denk dat ze hem pas versturen als ze geld binnen hebben wat al minstens 1 à 2 dagen duurt, vervolgens duurt het versturen 1 à 2 dagen, dus denk dat je op 3 à 4 dagen minimaal moet rekenen. Ze zullen niet moeilijk doen als je account ogpezegd heb, want je kan tot 10 accounts op een cc, en als ie stopgezet is kan er weer een ander voor in de plaats, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.