Hebben die kitjes trouwens een soort van Houdbaarheids datum of niet? Anders schaf ik er nu nog 1 aan bij nedgame/bol.com voor februari .
Als het goed is niet nee. Als er nou een winkel een kite van vorig jaar nog heeft liggen? Die hebben geen houdbaarheidsdatum zoals bij etenswaren
Dan koop ik er misschien ook wel een met mechassault (mijn abo loopt af rond februari...) ... of ik wacht op een andere aanbieding!
Nee ok, ik bedoel het ook niet als houdbaarheids datum, maar meer als datum van verloop, dat hij niet meer geldig is... En ik zie ook geen verloop data's staan... Dus ik denk dat ik er nog 1tje aanschaf...
Heb net een xbox live kit gekocht voor een leuk prijsje. Had ik een vraagje. Ik hoop dat iemand het weet. Ik heb namelijk meer dan jaar terug al xbox live pakker gebruikt en tag etc. Kan ik nu gewoon m'n tag name houden als ik dit pakketje gebruik? Of kan ik gewoon de code op de cd van m'n nieuwe pakketje gebruiken om m'n 'oude account' te verlengen? Alvast bedankt
Kun je me ff vertellen waar je dat kitje vandaan hebt? Als Halo2 uit is wil ik er namelijk een nieuwe tag bij naast degene die ik nu heb Thanks alvast
ik denk het wel hoor, ik heb als ik naar live ga (als er geen game in zit) een "account recovery" functie
je kunt ook je account verlengen met een starterkit (al heb ik dat nooit zelf gedaan). Staat volgens mij ook ergens in een centrale thread over live dacht ik. @Grave: waar heb je die kit gekocht voor zo'n mooi bedrag?
http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=002632 Volgensmij ook Maar ik weet niet zeker... omdat er geen plaatje bij staat misschien even bellen En wat kan anders een starter kit zijn...
Dat kan haast niet Xbox starter kit zijn, want ze verkopen hem voor €59: http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=098025 Hem hem al bij GCshop besteld, daar issie inclusief verzenden nog 3 euro goedkoper.
volgens mij hebben ze bij sommige Mediamarkten de kit liggen voor €25 maar helaas niet bij de mediamarkten bij mij in de buurt dus als iemand nog een leuk adresje heeft......