Ja, had ik ook. Maar dan ga je gewoon gamen met vrienden die je heel goed kent. Dan heb je EN plezier EN je skills gaan ondertussen omhoog. Wat wil je nog meer?
idd als je met vrienden speelt heb je nergens last van .. ik zit altijd in servers waar ze nooit moeilijk doen over dit soort dingen voeg me maar toe als je een eerlijk potje wil spelen zoek anders eens die xmcc servers op
Denk dat ik idd even een paar namen ga toevoegen hier! Mijn tag is redlaB sim, dan weet je het al je mijn friendsrequest krijgt.
JE moet bij Rainbow Six online geen sharpshooter doen, dan word je bij de respawn steeds weer overhoop geschoten. Het beste kan je in een team spelen, dan starten de twee teams een eind van elkaar en kan je rustig je eigen strategie en looproute bepalen. Het is altijd erg handig om samen met een teammaat te lopen, zodat je altijd hulp hebt als je beschoten word (hoeft niet natuurlijk).
Als ik weer eens na 15 seconden ben afgeknald door weet ik veel wie, en ik kijk mee met een teamgenoot, jongens ik kan niemand raken die 7 meter van me afstaat terwijl de restvan af 100 meter nog iemand een kogel door de kop jaagd. Zelf kan ik heeel goed tegen mijn verlies, en ben dan ook een zeer gewillig slachtoffer, maar de frustatie van bijv. go ahead kan ik me ook supergoed voorstellen.
Welke gun gebruik je? En je moet iemand in zijn hoofd raken en je moet niet te wild om je heen schieten.
G3a3, met korte salvo`s. ik moet ook iets vaker oefenen en meer sluipen, maar dat hoort erbij. Ik zal iig een aantal mensen hier een invite versturen, kunnen we eens lekker knallen.
je mag mij ook wel toevoegen..(of ik voeg jou toe) ik zit net 2 dagen op live. alhad ik rainbowsix3 al helemaal uitgespeeld, ook op het moeilijkst.. maar die AI-ventjes zijn toch echt wel andere koek dan die 12 jarige-engelse blagen... die lopen dan te kwekken en te kwaken en dan ondertussen pompen ze de kogels tussen je ogen met een pistool terwijl jij daar met een hypermodern wapen staat te schieten.. ik heb alleen een beetje lol als ik mission speel. met team survival dan ben ik echt gelijk de pijp uit.. en krijg je ook niet echt de kans om je skills te verbeteren...:{
Ik raad je de AUG aan, prima allround wapen en Desert Eagle als secondary weapon. Wat is je ELO eigenlijk dan? Enne...voeg mii maar toe hoor.... (Tigerspin) ik host altijd sharpshooter potjes van 6/7 man (meestal 's avonds tussen 20:00 en 23:00 en ik kick niemand eruit omdat ie slecht is ofzo. En omdat ik het aantal 'relatief' klein houdt (6/7 man) dan wordt je ook niet telkens overhoop genknald bij de spawnpoints. Ik zie het wel.
Goed idee! Gewoon veel sharpshooter spelen, in de game van tigerspin en je aim zal steeds beter worden. zo heb ik het in het begin ook gedaan. En dan verkloot je team survival statistics niet (vinden sommige mensen belangrijk om naar te kijken).
Want hoewel Team survival is hartstikke leuk is, is het ook frustrerend, want als newbie wordt je meten doodgeschoten en dan mag je (soms minutenlang) wachten totdat het potje is afgelopen
Niet oefenen met Sharpshooter. Dan ren je als een wilde rond terwijl dat niet echt goed is als je Team Survival speelt. Ik raad je toch de G36c aan, die heeft een 2x zoom waardoor je meer van je omgeving ziet. Als je beter wilt worden moet je gewoon veel spelen, iets anders zit er niet op, al doende leert men
En is het wel goed voor je als je in Team Survival tekens wordt doodgeschoten voordat je een schot kan lossen :{ Naar mijn mening moet je eerst de skills ontwikkelen om goed te kunnen schieten, dan pas komt het 'loopwerk' En op 'mijn server' houd ik de sharpshooterpotjes bewust klein (tot max. 7) zo wordt je niet telekns doodgeschoten....
ik heb het ook wel. ik speel het spel niet al te vaak(ben meer een Ghost Recon'er) maar als je gewoon een paar maten hebt die je helpen dan is het best leuk. als er op Ghost Recon: Island Thunder mensen zijn die nieuw zijn help ik ze wel. ik irriteer me soms alleen aan het feit dat mensen de handleiding niet doorlezen en komen ze er na een half uur achter dat je de witte knop ingedrukt moet houden. zijn er hier trouwens nog meer mensen die gewoon van een potje ''siege'' op GR:IT houden?
Ja, je komt bij een stukje en wordt neergeschoten, je ziet (of je ziet het in het volgende potje) waar de tegenstander zit en weet dus dat je daar wat voorzichtiger aan moet doen..
Ik heb ook last gehad van het "beginners probleem". Ik ging een game in en werd meteen weer neergeknald. Gelukkig zijn die statistics nu gewist(i.v.m. die ELO) en heb ik nu een ratio(op het moment van schrijven) in mn overall van 1.58. Een vreemd iets bij mij is dat ik altijd inzoom als ik iemand, ook van dichtbij, wil neerschieten
Idd , eerst is het zaak om je aiming goed te krijgen en een goed reactie vermogen te hebben, dan komt de rest. edit; ik zoom ook altijd zo veel mogelijk in, maar dat doe ik vooral dat je dan geen wapen meer ziet en ook geen vlam meer ziet van de kogels die de gun (g36c of Famas) verlaten.