1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starters op Xbox live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rinus, 5 jan 2004.

1. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Same here , daarom wordt ik ook altijd ingemaakt.al staat die voor me neus druk ik altijd eerst nog op de inzoom knop :confused:

2. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    op capcom vs snk kan je ook weinig doen als beginner. ben tot nu toe alleen nog maar mensen met rank B of beter tegen gekomen :mad:

3. kula

kula jiehaa

Leuk Bevonden:
    0
    Hoog tijd om eens met een XBW delegatie wat 12 jarige blagen te gaan hunten... niet dan?

Btw Rinus, I hear you, ik als 28 jarige met beginnende rigor mortis in de vingers kan het vaak ook niet bijbenen in het begin. Dus ik doe graag een keer mee op een rustige verken server.

Voeg me maar toe...

@shz voeg me toe ik ben ook beginner met capcom vs snk ik speel het alleen niet vaak....

Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vroeger, ja ik klink als een ouwe lol, had ik genoeg tijd.
    Tot 2 uur naar school, en dan gamen, het eten werd gekookt, de was werd gedaan, schoonmaken werd gedaan, ik kon gewoon hele dagen lekker gamen.

En nou moet je blij zijn als je eens een paar uur de tijd hebt om te gamen.

Ouderdom komt echt met gebreken, gewoon veel te weinig tijd om eens lekker te spelen, je bent kannonenvoer voor de mensen die zowat de hele dag kunnen spelen.

5. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik met rainbow six alleen mensen killen met een headshot? of hoort dat zo?

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop niet dat je grappig wil zijn, in deze starters thread :mad:

7. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan serieus niemand dood schieten behalve als ik een headshot maak. ik probeerde bijvoorbeeld laatst iemand helemaal lek te knallen in z'n rug maar hij bleef gewoon rustig zitten. is dit lag of zo???

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    okee, da's duidelijker... leek net of je grappig wou doen in deze startersthread....

Denk niet dat het lag is, maar op het lichaam heb je gewoon veel meer schoten nodig dan in het hoofd.

9. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    het lag denk ik aan het wapen dat ik gebruikte want met de Desert Eagle lukt het wel. :D
    nu moet ik alleen nog leren richten :'-(

Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  10. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet echt goed meekomen met de rest met rainbow six 3,

counter-strike speel ik veel vaker en daar ben ik dus ook beter mee.

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga vanavond wel een paar mensen toevoegen, voor de duidelijkheid.

Mijn gamertag is redlaB sim en dus niet Rinus.

Tot snel, lotgenoten

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet wel dat jij goed bent in CS, Jaywalker.....
    (ben vaak genoeg geowned door je :+ )

@ Rinus: Is prima, voeg mij maar toe

13. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    op capcom vs snk voel je jezelf wel f*cked up als je bijna iemand met S rank verslaat en hij/zij de game verlaat.. :'-(

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens, rinus, dat er geen tips meer worden uitgewisseld enzo, maar wat ik iritant vind zijn mensen die een game als rainbow 6 meteen op live gaan spelen, geen singleplayer, ze nog lang niet gewend aan controls, ze gaan gewoon meespelen en doen eigenlijk mee voor spek en bonen.
    Nu ben ik niet super goed in rainbow six maar ik heb zeker wel eerst de singleplayer gedaan om te wennen enz. zodat je altijd nog een beetje meekan met de rest.
    als je meteen op live komt en je hebt een game net nieuw vraag je vind ik zelf ook om problemen, ga eerst eens even singleplayeren en dan op live, bespaart je een heleboel gevloek en gekick.

15. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0

hehe dank je,jij bent ook niet slecht hoor..invite me een keer met een potje Rainbow six..dan own je mij :p

16. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vanaf gister online, ik doe tot nu toe alleen maar Rainbow Six 3, het gaat wel aardig, ik ben geen topper, maar toch... ik kan wel enigzins mee komen.
    Ik blijf nooit echt lang staan maar dat komt met de tijd wel, als ik de maps beter leer kennen enzo!

Deel Deze Pagina