Dat kwam doordt ik een 3 en een ) achter elkaar zette: Zie je, als je me quote staat er of nee, 3 en dan direct daarachter )
Ik vind het erg vet! Heb deel 1 ook en vond het goed, en deze ziet er nog beter uit plus die ruimtegevechten! Echt heel mooi. Hij komt trouwens 1 novermber uit!
Dit Lijkt me echt zo'n cool spel Zit er nou al een Jaar op te wachten Sinds ik bf1 kocht Er is een nieuwe site geopend btw Veel screens Aka Boba Fett, en Jango fett, Princess Leia, Chewbacca, Han Solo, Yoda, Count Dooku, Aayla Secura, Luke Skywalker, Ki-adi Mundi Kortom er zijn veel Hero's Ik heb pas Xbox live en vind het ook jammer van de lag op Live...
dat lijkt me ook inderdaad wel vet, maar ik hoop dat je dan niet onverslaanbaar ofzo bent want dan is er niks meer aan.
Ik heb nog eens gezocht naar wat (nieuwe) informatie over StarWars Battlefront 2. En ik kwam gelukkig heel wat tegen, tot mijn genoegen. Sommige trailers zijn echt veelbelovend. Bijvoorbeeld 'Trailer 2' op de eerste WebLink. Lucasarts Trailers IGN Hands-On/Preview GAMESPOT Trailers
Die screens zijn erg vet, maar ik zal je even uitleggen dat 3 posts achter elkaar niet nodig is. En het komt ook door dat je nieuw bent. Gebruik deze knop. Maar wel vette screens.
Gespeeld. Grafisch een redelijke update van deel 1. De single player bevat ook objective based missies, wat dus wil zeggen dat er dit keer wel degelijk een "verhaal" in de single player zit (in tegenstelling tot deel 1, waar het de single player gewoon multiplayer met bots was). Het besturen van de Jedi's en Sith Lords gaat soepel en de moves zien er lekker uit. Alleen hadden ze de "heroes" wel wat meer energie mogen meegeven, want ik was al snel dood (of ik kan er natuurlijk gewoon niks van ). De space battles zijn cool, de ruimtevaartuigen laten zich een stuk makkelijker bedienen dan in BF1 en lijken daardoor ook een stukwendbaarder. Je kan inzoemen op een vijand waardoor je meer precisieschoten kan geven (weet niet meer zeker of dit ook in deel 1 zat). Nee, waar ik in deel 1 de ruimtevaartuigen zoveel mogelijk vermeed, zoek ik ze in BF2 zo snel mogelijk op. Dit wordt nog een maandje even wat lekkers zo vlak voor de 360-launch.
Heb je een demo of iets dergelijks? Of werk je bij een games blad/site? Maar over die Jedi/Sith Heroes: -Hoe bestuur je die? -En hoe kan je met ze spelen? -Kan je ook met b.v. Jango Fett spelen? Ik verwacht namelijk niet dat je zo zo even kan kiezen. Want anders zou heel het speelveld vol lopen met Jedi/Sith Heroes. EDIT: Dit lijkt me een hele leuke game, maar sommige gezichten zien er gewoon weg niet uit. Aanschouw: Dit bedoel ik dus Kijk hier voor meer mislukte hoofden
Ik ben heel speciaal. De "heroes" bewegen erg makkelijk, en met de knoppen haal je verschillende moves uit. Welke Force powers je hebt ligt eraan met wie je speelt. Obi-Wan heeft bijvoorbeeld Force Push en Force Jump. Darth Vader heeft Force Choke en Force Control. Wanneer je een bepaald aantal kills hebt gemaakt of bepaalde objectives hebt volbracht, kan je kiezen om als "hero" het slagveld te betreden. En wanneer ze gewond zijn (energie op), dan trekken ze zich terug uit de strijd. Ze lopen dus niet meer de hele strijd rond op het slagveld. Jango Fett ben ik nog niet tegengekomen.