Lag is toch het ergste wat je mee kan maken online. Ik vind bijv. Unreal Championship 2 echt een vet spel, maar speel het niet zo vaak online doordat ik met dat spel zoveel lag heb. En met Star Wars Battlefront draait het toch voornamelijk om de multiplayer, dus dat klinkt niet goed. Maar ik was al uberhaubt niet van plan om het spel te kopen.
Dit is raar, .. Bart-Smit Zei aan de Telefoon ; 16 November... Ben ik in de Stad , Hebben ze hem wel.. Toen heb ik hem maar snel gekocht, Het Spel is FanTastisch.. De Space Battles .Zijn Helemaal Niet Buggy :|
En je zag echt niks. Je botste vaak tegen dingen aan, omdat het camera-standpunt zo mislukt was. In First-Person ging het wel goed, maar dat zag er weer niet mooi uit... Ik hoop in ieder geval wel dat de Space Battles (en vooral deze) goed zijn uitgewerkt. En dat je bijvoorbeeld ook (makkelijk) loopings kan maken etc. Een vriend van mij koopt het zo ie zo (echt zo'n SW freak) dus daar speel ik hem wel eens.
Niet echt een looping, maar meer een halve looping en daarna een barrel-roll (Zodat je snel weer de andere kant op kunt) is simpel te maken door 2 keer op B te drukke en dan met linker stikje omlaag. Het vliegen is veel beter uitgewerkt, zeker. Ik heb 1 en 2.
Ik wacht nog ff een aantal recensies af. Ik ben ook zo'n Star Wars freak, maar houd natuurlijk ook van goede gameplay. Ik ben vooral benieuwd naar de online ervaringen. Hoe druk is het en hoe staat het met de lag? Zitten er leuke online modes in? Zo ja, vertel ff wat
Druk weet ik niet, speel altijd met bekenden, maar lag is er zeker wel aan aanwezig. Ondanks dat de game op een goeie verbinding werd gespeeld (20 meg down/2 meg up), kregen we bij tien man al verschrikkelijke lag. Spel was eigenlijk niet meer te spelen. Maar tja, ik weet het nooit in dit soort gvallen, toch een kwestie van weakest link enzo...sommige potjes waren zonder/bijna geen lag en dan is het toch wel een goed spel. Ontbreken van een lobby blijft me verbazen...
Ja , Ik heb wel lag meegemaakt Maja Ik heb gehoord dat lucas Dit keer wel aandacht zal besteden aan patches ..
Sorry voor het omhoogschoppen van de thread maar ik had een vraag over de single player van de game naar aanleiding van de demo (OXM) die ik heb gespeeld. Is de singleplayer goed en lang? Of is het eigenlijk maar een soort van "trainings" mode om dan online te gaan. De demo zelf vond ik zeer leuk maar als de singleplayer kort is etc. en de game zich (vrijwel) alleen maar richt op de online functie, dan laat ik deze game toch aan me voorbij gaan. Alvast bedankt en nogmaals : Sorry voor het omhoogschoppen.
Misschien ben ik wat laat, maar ik heb geen Live en heb toch nog veel plezier aan Battlefront II. Rise of the Empire modus volgt alle gevechten van episode II tot VI en voegt er zelfs nog een paar aan toe buiten de films om. Deze modus is ook in splitscreen te spelen. Dan is er natuurlijk ook nog instant action, waarmee je alle (ruimte)gevechten direct kan spelen. Veel geluk!