1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lange filmpjes, ik kan die niet downloaden...
    Je moet ervoor ingelogd zijn...
    Hoe hebben jullie dat gedaan?
     
  2. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag heb ik dat ook voor maar hier kun je iig het filmpje van 20 min afhalen.
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gespeeld en ik moet zeggen dat dit naast Halo 2 "The Next Best Thing" is!! Dit gaat je zeker bezighouden tot 11 november!

    Als je alleen speelt bestuurt de computer gewoon de rest. Het werkt best wel cool. Je kunt ook commands geven zoals "follow me" of "hold ground". Verder kun je een heleboel voertuigen besturen of plaats nemen in de turrets en alls verrot schieten.
    De levels zijn ook erg mooi. Je moet ook bepaalde dingen doen, zoals een shield generator opblazen of die Techno Union Ships opblazen enzo.
    Ik vind de Droidika erg cool en ook de Troopers met een Jetpack! Elk figuur heeft zijn eigen type wapens en mogelijkheden. Soms best nog wel lastig om een keuze te moeten maken. Als je "piloot" bent kun je ook je maten voorzien van ammo (en health?) en je kunt dingen repareren.
    De besturing is "standaard" je hoeft dus nergens aan te wennen als je vaker op de Xbox dit soort games speelt.
    Het spelprincipe is ook erg leuk. Als je dood gaat, kan je vanaf een basis weer een nieuw "ventje" kiezen. Wanneer je erg vaak doodgaat of al je basissen overgenomen zijn door de vijand, dan loopt je score erg terug. Wanneer deze nul bereikt heb je verloren. Met minder basissen heb je ook minder aanvoer van nieuwe troepen, dus dat werkt in je nadeel. Je moet tijdens de strijd dus met meerdere aspecten rekening houden. Het werkt eigenlijk hetzelfde als de bekende Battlefield games op de PC.

    Wat ook erg cool is, is dat je met zo'n vliegtuig een draad om zo'n grote robot met 4 voeten kunt wikkelen. Uiteindelijk zal hij ook echt omvallen!

    Ik dacht eigenlijk tot Halo2 geen games meer te kopen, maar deze game lijkt me Online echt super!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze game wil ik nog liever hebben dan halo 2. Ik ben dan ook echt star wars fan. Deze krijg ik tegelijk binnen met de trilogy box. Ik kan echt niet wachten om met mijn xwing stormtroopers uit te taken. Of de battle op hoth naspelen. Of endor, ik moet zo`n walker besturen!!! Deze game ga ik echt kapotspelen denk ik.
     
  5. wiepie

    wiepie Guest

    Mij lijkt het ook echt een gaaf spel. Maar 1 minpunt vind ik toch dat het 3rd person is of is er ook de mogelijkheid om 1st person te gaan?
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt tussen 3rd person en 1st person kiezen.
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Lekker the battle of Hoth naspelen op Live. _O_
     
  8. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em al gepreordert op gcshop.nl.
    Eindelijk weer een game die de star-wars films eer aan doet
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje aan de mensen die um gespeeld hebben. Als je in een vliegtuig zit, hoe hoog kan je dan vliegen? Want er zit vast wel een soort plafond in maar ik hoop niet dat die erg laag is, ik wil namelijk wel luchtgevechten kunnen houden.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, die special is echt geweldig, eerst dacht ik dat dit spel niet veel aandacht van mij verdiende, maar ik moet mijn mening toch nog maar s overdenken
     
  11. Trossarms

    Trossarms Guest

    huh hoe kom jij dan aan alle 3 de delen de derde is nog niet eens gemaakt
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie het je toch, dit is een toppertje.
     
  13. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    @trossarms:die star wars trilogy is van episode 4,5,6
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    *edit* iemand was me voor.
     
  15. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze game toch niet kopen denk ik. Ben wel Star Wars fan, maar lees zojuist de recensie op IGN. De minpunten vind ik serieus genoeg om er niet weer de volle mep voor te betalen.

    HALO 2 staat in de pre-order... misschien maar KUF: Crusaders halen! Lijkt me een stuk langer meegaan dan Battlefront op xbox-live.
     
  16. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje snelle conclusie voor een 'star wars fan'. Volgens mij zeg je kortgeleden zelf nog dat je reviews van IGN wat minder vind en daarom meestal uitgaat van gamespot.
    Anyway, ik vind een 8,5 niet eens zo slecht en als 'fan' daarop al afhaken verbaast me wel. Ik denk wel als ik de review lees dat je als star wars fan meer uit deze titel zal halen en hoger zal waarderen als een niet fan.
    De minpunten op het gebied van de singleplayer AI vallen me eerlijk gezegd wel wat tegen maar ik wil eigenlijk nog wel wat meer reviews zien want ik verschil wel vaker van mening met IGN. Daarnaast was IGN ook niet zo positief over Jedi Academy en daar heb ik ook al ontzettend veel en lang lol aan beleefd (nog steeds).
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  17. Trossarms

    Trossarms Guest

    het lijkt met wel een vet spel maar ik ga eerst toch naar maar ff wat reviews lezen voordat ik hem koop
     
  18. Trossarms

    Trossarms Guest

    oh ik dacht al
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    jah idd. Is de box van 4-5-6 met special disks enzo. Kan niet wachten tot ik hem volgende week binnenkrijg. Staat ook een demo op trouwens van battlefront. En wat boeit de singleplayer ai nou?? Dit is echt een live! spel.
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb de demo van de SW-box net even gespeeld.. en ik vind em goed tegenvallen.. in firstpersonmode lijkt het net of je character alle tijd van de wereld heeft zo langzaam loopt ie... en de besturing laat voor de rest ook wat te wensen over. Grafisch een tegenvaller, want je weet dat je Xbox meer kan... nee doe mij maar gewoon Rogue Leader en Rebel Strike :)
     

Deel Deze Pagina