1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh nog maar een paar daagies_o_
     
  2. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het grafisch juist mooi, vooral als je bedenkt dat de Xbox ondertussen nog zo'n 50 andere ventjes aan het besturen is met z'n 700MHz processortje.
    De wereld is wel groot en je moet soms redelijk grote afstanden afleggen in verhouding tot een Halo 1 multiplayer Map. Daarom is het zo belangrijk dat je gebruik maakt van de voertuigen, en nog veel belangrijker: verover een basis in de buurt!

    Ik denk dat dit momenteel de beste online (LIVE!) shooter is. Je kunt ook de bekende battles naspelen in singleplayer mode. Aan het begin van zo'n level zie je dan een stukje uit de film, best wel cool!

    De look & feel van deze game vind ik veel beter dan bijvoorbeeld de drie Vietnam-oorlog games die er onlangs zijn uitgekomen. Vooral Purple Haze vond ik bagger qua uiterlijk en besturing.

    Mijn oordeel: Als je van Starwars en schieten houdt en LIVE hebt, dan moet je zeker eens naar deze game kijken!
     
  3. solidsnake1987

    solidsnake1987 The one and Only

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even met een dilemma, Ik ben star wars fan van het eerste uur, verslaafd aan Battlefield, maar.. heb geen Xbox Live (Kan dat pas nemen in Januari) Is het dan toch interessant om de game nu al aan te schaffen denken jullie ?
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes:
    1 ) Op xbw.nl staat 24 September, op freerecordshop.nl staat 24 September, maar bovenaan op xbw staat er wel "release 23 september"... kan iemand dit ophelderen?
    2 ) Kan je Battlefront met split screen samen met bots tegen bots strijden?
    3 ) Kan je met Battlefront met 2 spelers (jij + iemand op jouw xbox dus) over Live spelen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 ) 23 september
    2 ) ja splitscreen ala mech assault
    3 ) Nee je kan alleen single op live spelen of system linken
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En welke minpunten zijn dat dan?
     
  7. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben alleen een klein beetje teleurgesteld, dat is alles. Dat ik Star Wars fan ben, is voor mij JUIST een reden om kritisch te zijn ten opzichte van Star Wars games. Knights of The Old Republik vind ik gewoon Star Wars 'waardig'. Bij deze game twijfel ik daaraan. Ik wacht wel nog andere reviews af.

    De reden dat ik juist niet teveel waarde hecht aan IGN recensies is omdat ze vaak TE POSITIEF zijn. Uitzonderingen zijn er wel, zoals The Chronicles of Riddick. Ik vermoed echter dat bij deze game andere recensies ook niet veel hogere cijfers zullen geven. En dan vind ik het gewoon geen topper. Als het alleen een goed idee is, maar slecht uitgewerkt, dan betaal ik daar niet voor. De trilogie op dvd gaat me sowieso wel even zoet houden _O_
     
  8. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    - slechte AI
    - singleplayer campaigns vormen geen geheel, maar staan allemaal los van elkaar, waardoor je niet echt een 'doel' hebt om iets te bereiken in het spel
    - vrij primitieve xbox-live gameplay (geen clan-ondersteuning, weinig game modi etc.)

    Maar ik wacht het gewoon nog even af.... het wordt ZEKER geen ultieme classic meer, dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik vind het gewoon een goede zaak om juist nu kritisch te zijn met welke games je koopt, want er komen extreem veel coole games uit de komende maanden. Best belachelijk veel eigenlijk!!!! (heb ook een gamecube, dus wacht ook op Metroid Prime 2 :9 )
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    -Slechte AI maakt mij niks uit speel alleen live.
    -2e speel ik dus ook niet.
    -De mode die ik wil zit er in en dat is dus die van Battlefield.

    Waar ik me alleen zorgen om kan maken is of het teams goed is gebalanceerd.
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde zelfs iemand zeggen dat die de grafix van dit spel onder de huidige xbox maat waren, terwijl ik daarvoor gehoord had dat de grfx zich mss zelfs met halo 2 konden meten...
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik vind niet dat je kunt zeuren over de graphics. De filmpjes die ingame zijn zien er goed uit dus zeuren is niet nodig.
     
  12. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, grafics zijn zeer goed.

    Het enige waar ik bang voor ben is als het ene team meer voordeel heeft dan het andere :{ , maar dat is afwachten.
     
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    De grafics zijn juist zwaar goed. En het geluid is natuurlijk echt perfect zoals bij elk star wars spel.
    De minpunten die hier voorbij zijn gegaan zijn echt dom:
    1) slechte ai - wie speelt dit spel nu sp. Hetzelfde als je counterstrike sp gaat spelen.
    2) slechte sp - zie punt 1
    :cool: Niet veel online modes - Jonge, je kan legendarische star wars battles naspelen. Wat wil je nog meer?

    Dit spel is heeeeel veel beter (veel anders trouwens) dan bijvoorbeeld rebelstrike of andere star wars actie games. Als je van live! shooters houdt is dit een must have. En zeker als je van star wars houdt. Wie wil nu niet in een xwing vliegen? Of een AT-AT besturen.
     
  14. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe dat zit met Split screen mogelijkheden?
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan gewoon split screenen op een xbox met bots. Niet online geloof ik
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bijzonder vind ik de graphics niet om eerlijk te zijn. De minpunten die worden genoemd zijn niet dom, jij vindt ze dom.

    Ik vind deze punten niet dom, want ik heb geen Xbox Live, net als de meeste Xbox gamers dat niet hebben. Zoveel miljoen Xboxen verkocht, maar lang niet zoveel Xbox Live gamers. Daar moet dus rekening mee worden gehouden bij het schrijven van een review. Dus wanneer de singleplayer niet in orde is, of minder goed is, dan moet dat worden vermeldt in een gamesreview en mag dat scorepunten kosten.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de GFX er heel goed uit zien...

    Bter dan Rainbow six vind ik ..
     
  18. solidsnake1987

    solidsnake1987 The one and Only

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
  19. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ervan houdt om tegen bots te spelen wel, anders niet...
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier wat leesvoer voor je omtrend de singeplayer. Staat elders in deze thread ook vermeldt.
     

Deel Deze Pagina