Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat wordt wel massaal knokken hier op XBW, in Battlefront dan natuurlijk!

    De meeste reviews hebben wel een persoonlijk tintje, maar de bedoeling is natuurlijk dat de lezer aan de hand van de review kan bepalen of de game wat voor hem is. Zoals die review op IGN geschreven is, vind ik dat erg moeilijk. Het is dat ik de game al gespeeld heb dat ik weet dat ik hem geweldig vind, maar als ik alleen de review had gelezen dan had ik hem misschien wel laten liggen.

    Met de AI op Normal verlies ik zelfs nog wel eens een game, dus met de AI op Hard zal het best nog wel lastig zijn. Nu ben ik geen hardcore gamer, dus misschien zijn anderen er sneller mee klaar. Het eigenlijke idee is natuurlijk online gamen, maar je wilt toch wel eerst even oefenen in singleplayer mode.

    Wat betreft de "samenstelling" van de partijen ben ik zelf van mening dat ze allemaal hun voor- en nadelen hebben. Het is aan jezelf om de juiste keuze te maken en die goede eigenschappen van je character in te zetten in de strijd. Een Map kan ook nooit helemaal 100% eerlijk zijn, behalve als de ene kant van de map een exacte spiegeling van de andere kant is, maar daar is geen ruk aan.
    De maps die ik tot nu toe heb gespeeld vind ik erg leuk. Ik vind het soms wel moeilijk om de voertuigen te vinden midden in een hectische strijd, maar gelukkig spawnen die altijd op dezelfde plaats, dus als je ze eenmaal weet te vinden zit het wel goed.

    Je kunt aardig hoog vliegen in de maps, maar dan vlieg je bij de kleinere maps al weer snel van de kaart af. Daar vlieg je dus meestal wat lager om de vijand op de grond te bestoken met lasers etc.

    Online zal teamplay inderdaad een belangrijke factor zijn tijdens het gamen. Gewoon een beetje heen en weer rennen en schieten doet je al snel je basis verliezen en dan wordt het alleen maar slechter.
     
  2. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    MOET.... HEBBEN..... is vandaag verzonden bij dvdcrave... Met een beetje mazzel speel ik deze in het weekend!!! Kan echt niet wachten om alle star wars noobs kont te schoppen. This is but a taste of the dark side.....muhahahahha
     
  3. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om van te voren een bepaalde tactiek af te stemmen? Of moet dat gedurende het spel?
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor elke keer dat je spawnt kan je een basis kiezen, ervan uitgaande dat je meerdere bases hebt. Daarvandaan zul je a la minute je tactiek moeten bepalen door commando's te geven aan de soldaten om je heen. (Hold ground, move out, follow me en nog eentje, dat doe je met de d-pad)

    Ik weet niet of je in multiplayer online de kans krijgt om van te voren iets af te spreken.

    Bij sommige maps is al een bepaalde tactiek uitgestippeld. Dan moet je bv met AT-AT's de Techno-Union ships aanvallen. Het kan ook wel te voet, maar dat duurt erg lang.
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Sounds pretty neat to me :).
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij even kort uitleggen wat voor soort spel dit is? (niet te bijdehant graag) Heb niet echt zin om 20 pagina's door te lezen.
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt op battlefield 1942, maar dan met een starwars jasje. Beetje kort door de bocht misschien, maar de vergelijking vind ik wel haalbaar.

    http://archief.xboxworld.nl/game/733/ een korte impressie (alleen online aantal klopt niet, je kan met 24 online).
     
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dit een soort Battlefield?? Damn, dat moet ik toch even wat info opzoeken. Bedankt. :)
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    als je gewoon kabel hebt van @home, dus breedband en we hebben 2 xboxen met LIVE. Kan je dan gewoon goed hosten? of net als met R6:BA dat je toch wel es last van lag hebt !? :confused: 8)
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat weet ik niet, heb het spel niet gespeeld. Wat is je upload? Met 256 kbit/sec kan je een game hosten van 7 mensen. Maar dat is theorie, ik heb de game nog niet gespeeld :).
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    kijk we hebben @home breedband da's de snelste zo'n beetje van Nederland (aldus velen) we horen op 512kbps te zitten, echter als ik met speedtest een meting doe kom ik uit tussen de 200- en 300kbps. we zitten hier met 2 xboxen op live, en meestal met r6 wil ie nog wel es laggen.

    We snappen er niets van aangezien we de snelste van @home hebben. We hopen gewoon dat we fatsoenlijk dit spel kunnen spelen online (joinen van andere servers ipv hosten) en mits mogelijk eens een game te hosten met deze speed results.
     
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Vet!! Als het goed is kan ik dan net geen 20 man hosten. Heb 704 upload.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Jammer ik maar 13 :mad:
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    wel potverdikkie, wat is adt nu toch...

    khad verwacht dak dr wel 20 zou kunnen hosten...
    niet dus...hopen dat t in de praktijk wat beter werkt, dan hoop k dr 16 ofzo te houden.

    k verwacht dat er speciale servers vanuit de makers van SW:BF komen, of van microsoft...
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ishet nu zekerd at metb 24 man kan?
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat de verhouding upload/download altijd zo vreemd is. Ik heb 2048 kbit/s down en 416 kbit/s up. Ik heb liever 2x 1024 kbit ofzo.

    Verder las ik bij gamespy dat ze de voertuigen lastig te besturen vonden. Ik heb wel eens battlefield (Vietnam en 1942) gespeeld op de PC, maar daar ben ik mee gestopt door de belabberde besturing, vooral van de vliegtuigen. En dan heb je zelfs nog muis en toetsenbord tot je beschikking!
    Op de Xbox vond ik het wel te doen. Het is in het begin even kijken wat je precies met je voertuig kan, maar ik kan er tenminste wel normaal mee rondvliegen!

    Edit: <knip> (ik snap nu wat hij met het lijstje bedoelde).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me bijna wel zeker dat er speciale servers komen, want wie heeft er nou een T1 thuis liggen. :)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik zogauw t er is hier in Limburg...

    gelukkig een van de rijskte dorpen van Limburg dus ik twijfel er neit aan dat t ook komt:)
     

Deel Deze Pagina