1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ha als je battlefield lastige besturing vond hebben dan ligt het toch echt wel aan jou :) Maar op de XBOX zal het wel anders zijn ivm de controller.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Patser :+

    Ik heb trouwens zo'n gevoel dat deze game eigenlijk helemaal niet zo populair word.. Jammer want hij heeft wel zeker potentie. Zeer jammer met de combo Fable/Halo2 wat er te dicht bij in de buurt zit.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij toch echt 24...kijk een paar posts omhoog
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Jij T1 laat me niet lachen _O_ .. Dat zal wel erg veel gaan kosten of kost al heel veel en ik denk niet dat jou pa dat zou willen ;)
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    idd...maar het is wel fijn dat t nog ff bezighoudt tot halo2
    wordt beetje moe van RTCW:p

    hij wordt wel populair want ik ga hem spelen:p
    en WHAT natuurlijk :+
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zat op de starwars site te lezen. Eerst stond er max. 16 maar bij de FAQ staat weer wat anders. Dus 24 zou best wel kunnen.

    Ik heb nog nooit elders zo'n verrotte vliegtuigbesturing gezien als in die game, maar dat zal wel aan mij liggen.. ;)

    RTCW rulez!!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hmmz Sic je 1erlaatste zin klopt niet echt. Maar je hebt wel gelijk over RTCW ja.

    @ Bouncemeister - 24 believe me ;)
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    lol @home is juist de meest kutste verbinding van heel nederland.
    adsl van deamon of planet zijn de beste.

    Moet spel hebben..... Echt beste spel van het jaar voor mij dit.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof je! ;)

    Dat wisselt toch per regio...? Ik heb HCCnet en heb niks te klagen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem!!! Ik heb vorige week Burnout 3 gekocht maar zit nu heel erg te twijfelen of ik um zal ruilen tegen star wars. Ik weet dat jullie hier niets over kunnen zeggen maar ik weet het echt niet... Als ik um ruil kan ik Burnout niet meer terug nemen. :confused:

    Ik zag net weer een paar nieuwe gameplay filmpjes op www.gametrailers.com en het ziet er echt een stuk mooier en leuker uit dan eerst. :D
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij staat @home op 2e plaats heb ik ergens gezien. Heb ook @home en kan makkelijk 12 mensen hosten zonder lag dus heb niks te klagen.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    het is verschillend per regio hoe kut of fijn een verbinding is...in de buurt van venlo is @home zeker de beste en snelste...heb t nu 5 maanden ofzo en nog nooit 1 probleem gehad...
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm burnout 3 of starwars?? ik vind ze allebei echt geweldig! heb nu meer star wars dan fable gespeelt en is echt supervet! vooral in het bos waar je rondloopt en inees staat er een at-st voor je neus!
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, heb hier al 4 jaar adsl van planet en nog NOOIT heeft ie eruit gelegen. @home ligt er hier om het half jaar uit. En @home heeft geen nieuwsservers. Snelheid is idd ongeveer hetzelfde maar betrouwbaarheid is ook belangrijk.

    ontopic:

    wie weet er of de demo die op de trilogy box van star wars staat online of offline is? Die krijg ik namelijk morgen en het spel pas op z`n vroegst zaterdag (dvdcrave)
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik ga de DVD's morgen ook kopen... hopelijk is de demo wreed :). Maar toch, ik ga dit spel hoe dan ook halen.

    Ik heb btw ook @home breedband... de snelheid is zeker niet slecht maar de betrouwbaarheid kan idd stukken beter, soms ligt 'ie er zelfs enkele keren per maand uit (voor een uurtje ofwat dan). Maar wat ik zo gaar vind als ik een andere provider zoek is dat iedere andere provider een verdomd data-limiet heeft... en dat heeft @home (gelukkig voor mij) niet :).
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Overmorgen op mn deurmat.
    YESSSS:D
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Gelukkig dat ik in grubbenvorst woon dan hier geen problemen heb @home nu al langer dan een jaar :) Overmorgen Star Wars yeah :) Iemand die een server van 24 kan maken?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    uhm...@home heeft wel nieuwsservers, net nog ingesteld. heb ook 3 jaar adsl van planet gehad, erg geweldig, maar de snelheid was NET niet hoog genoeg...@home is vooralsnog net wat fijner dan adsl van planet...maja...genoeg offtopic, dit moest er ff uit:p
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ontopic:

    Your order has just been updated, and all items ordered have been shipped by Priority Air Mail.

    Order Number: 16955
    Date Ordered: 31/8/2004

    DVD Crave (S.A.) Pty Ltd
    ABN: 45 699 335 225
    1/471 Payneham Rd.
    Felixstow SA 5070 Australia

    Ph +618 8365 5958

    Shipping Method: Priority Air Mail

    The following item(s) from your order were shipped today:
    XBOX - Star Wars Battlefront (Qty: 1 Cost: AUD $71.79 Exc. GST each)

    OW yeah!!!!! jammer dat het nu nog 5 dagen duurt :mad: maja, ik houd me wel even zoet met de demo.

    offtopic (ik kan het niet laten)

    heb je al met nieuwsservers gewerkt van @Home? Waarschijnlijk niet, anders had je wel gemerkt dat alle files er binnen 1 dag afzijn en heel veel incomplete files tussenzitten. Dat is voor mij hetzelfde als geen nieuwsservers. (lees de test in pcm eens)
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is binnen vogens mij bij GCshop!!!!!!!!!!!!!!!



    Want hij staat bij binnengekmen games!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina