1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de trilogy box gekocht. Ik zweer je, zoiets heb je nog nooit gezien. Het beeld is beter dan 90% van de dvds van nu. Echt zo helder, echt geen ruis. Hetzelfde geldt voor het geluid, thx remastered. Nee deze dvds zijn echt te goede beeldkwaliteit. ILM _O_. Ik snap echt niet hoe dat kan. De trailers van de originele ep IV bioscoop versie staan er ook op en het beeld is gewoon een verschil van dag en nacht.


    En ik heb de xbox demo gespeeld die op disc 4 staat. Geweldig spel!!! Ik hoop dat ik de originele versie binnenkort binnenkrijg van dvdcrave
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Morgen...:cool:
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat het alleen in de demo is en niet in het complete spel dat gewoon delen van het bos ineens verdwijnen. Of als je soms ergens bent en na een paar seconden ineens allemaal bosje tevoorschijn komen. En als je loopt en je richt naar boven dan glij je gewoon naar voren i.p.v. normale stappen zetten
     
  4. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gepreordert en hii staat nu op verzonden!!!
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    gisteren geld overgemaakt, vandaag verzonden:D

    YEAH, GCshop roelt!!!!

    :D:D
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    YEAH, ik heb um!!! Is vandaag aangekomen bij free record shop!!
     
  7. XeoN

    XeoN Guest


    En....??? :D
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb hem voor 54,95 gekocht, en al enige tijd ermee gespeeld. Wat direct opvalt is dat singleplayer rete soepel speeld, maar zodra je online gaat zie je wel degelijk enige vertraging tijdens het spelen. Dit valt me echt tegen en baal daarvan. Ik speel hier met @home breedband en misschien wordt het maar es tijd om te gaan kijken of ADSL sneller is dan wat we nu hebben. Online is het echt cool maar met slowdown haalt het een boel game-experience weg :'-(
     
  9. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    En wij in belgie moeten nog wachten tot 24 september om deze game in huis te halen.
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Is echt supercool online!
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Over wachten tot 24 September hier in België weet ik het nog niet hoor.
    Zowel op freerecordshop.nl als op freerecordshop.be staat 24 September.
    En vermits Free Record Shop normaal een keten is, worden er naar elke winkel gestuurd (hier in onze stad koopt er buiten ik en m'n vreind, bijna geen kat een xbox spel, maar toch hebben ze de games op de release)
     
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb het spel nog niet online gespeeld, maar wel alvast effe de singleplayer uitgeprobeerd via een Clone Wars militair... Het is een game met veel mogelijkheden en het ziet er allemaal fraai en vloeiend uit... De graphics zijn dus vrij goed...

    De besturing is helemaal okee, je kunt in de derde persoon spelen, maar ook in de eerste persoon, dat is handig als je goed moet mikken... Met de linker analoge stick bestuur je je karakter en met de rechter kijk je om je heen, zoals in zoveel FPS en 3rd person shooters... Je kunt je militair laten bukken maar ook op zijn buik laten neervallen, dat is wel nodig, want je komt echt in ruige gevechten terecht waarbij de lasers rakelings langs je heen schieten en de granaten je om de oren vliegen... Je soldaat kan trouwens ook springen, en een dubbele sprong activeert het Jetpack, dus dat is wel cool...

    Je wordt vanuit de lucht te voet ook aangevallen door diverse vijandelijke voertuigen... Je kunt zelf ook 30 voertuigen besturen en ook plaatsnemen in bijvoorbeeld starfighters... Je hebt de keuze uit een viertal militaire teams uit het Star Wars universum: rebellen, Imperial fighters, Clone War soldiers en Droids... Uit je team die jou via bots ondersteunt (je kunt ook commando's aan je team geven, net als bijv. in Rainbow Six 3 ) kun je desgewenst een soldaat kiezen die een EMP-gun draagt, een laserwapen, een rocket launcher, een sniper, etc. Star Wars - Battlefront heeft dus nogal wat mogelijkheden...
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  13. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    /me gaat hem nu ook halen enzo maar ik ga hem alleen xbox connecten
     
  14. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem hier in België ook al gekocht!
    Heb net even de SP gespeeld en die was alvast erg leuk.
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk wel dat er veel lag is online... Iemand anders hier ook een beetje last van??
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    speelde je met nederlanders,engelsen of amerikanen?
    kheb geen lag..heb t spel dan ook morgen pas:p
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe weet je dan dat je geen lag hebt... :p
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook last van, maar het zijn eigenlijk grotendeels Amerikaanse lobby's. Ik merk het gelijk als ik een Amerikaanse lobby wil joinen, dan zegt ie dat network conditions het spel kunnen beïnvloeden, terwijl ik dat bij andere (europese) lobby's dat niet heb. Zal de komende dagen wel minder worden als de game hier (officieel) gerealesed wordt.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ja idd...ik ga mteen met mijn server online, hopen dak dr 16 kan hosten ofzo:)
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Als iemand hier nou gewoon met een goede connectie ff een servertje morgen avond ofzo opzet kunnen we lekker met zijn alle knallen :D
     

Deel Deze Pagina