idd er is wel lag te vinden ja. Maar er zijn wel degelijk servers waarbij je gewoon lekker vloeiend kan spelen, als ik zelf een server maak kan ik ook lekker goed spelen en dat is mooi meegenomen. tis allemaal afhankelijk van hoe snel internet is. mijn gamertag = TITANIOUS en ben iedere dag wel op live te vinden dus adden die hap zou ik zeggen.. _0/
kdenk dak emer kan hosten dan XeoN 14 op RTCW...heb nog nooit RBS3 gespeeld, dus weet niet hoeveel k daar kan. heb in elk geval 512K upload... en mijn server is morgenavond zekers online! kom aub, das wel gezellig SIC NL it is
Voeg me ff toe SIC...dan kom ik zeker een blik werpen....word namelijk nu al schijtziek van de lag. Na Burnout 3 gekocht te hebben en nu deze dacht ik wel van het lagprobleem af te zijn helaas Moeten ze gauw is op vinden lijkt me...
Het zal misschien al ergens vermeld worden maar is dit spel nou een beetje de moeite waard als je hem alleen voor de SP gebruikt? (Of is het net zoiets als Unreal?)
Ik ben nu opschool maa als ik thuis ben ga ik het direkt spelen! De mensen die met me wilen spelen voeg me maar toe
Als Sic zijn server niet online komt dan kom ik wel. Heb precies dezelfde verbinding als hem (hijs naaper (wat een kutwoord)). Ik speel eigenlijk altijd met broeder Sic en we wisselen soms met server dus het kan zijn dat ik vanavond host als het thuis bij hem niet snel zat gaat door medebewoners van zijn huis.
bij mij nog niet wordt hij altijd door gewone postbode bezorgt? of speciale dienst ik hoop op vanmiddag
Ik heb hem binnen. Hij zit bij de gewone post in een witte bubbeltjesenvelop. Ik ga nu snel online, kijken hoe "echte" tegenstand is!
Misschien dat hij in puur singleplayer wel gaat vervelen. Hangt er vanaf hoe goed je bent en wat je van de AI vindt. Ik zou hem dan eerst eens huren of lenen. Het is in principe een echte multiplayer game natuurlijk.
Mja ik heb vrienden waar ik multiplayer mee kan spelen he Maar je kunt dus toch wel gewoon ofline multiplayer doen, want bij games zoals UC kan dat niet :{
Damn, ik kon hem nergens meer vinden. Uitverkocht Ik bestel hem voortaan gewoon bij gcshop.nl. Kut zooi!