1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mag ik aub svp zo spoedig mogenlijk antwoord? Want ik wil hem als je gewoon offline multiplayer kan doen ff halen zometeen ;)

2. XeoN

XeoN Guest

Net binnen gekregen.
    Hele dope game zowel offline als online. _O_

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Op de hoes staat 1-2 players
    Dus er zal iets van split screen in zitten. Wat je dan precies wel en niet kan dat weet ik niet.
    Anders moet je gaan systemlinken om met meer te spelen.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    nee jongeman, MIJN server:+

kheb de game net uit de brievenbus gehaald en gooi maar ff tmeen server online...weet niet of ik er vanavond zelf ben, maar mijn server is zeker online:)

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Jah je kunt 'm offline multiplayer doen...

Je kunt dus alleen in de game zitten ....

Wat bedoel je dan eigenlijk precies

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 8) Ik ga even mijn lessen herhalen, eten en ik ga hem meteen uitproberen, dus
    voeg "Humorke' alvast toe.

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou...tis een stuk minder leuk dan khad verwacht...
    khoop dat t komt doordat de servers niet echt prettig zijn en er nog niks te doen is...

mja, tvalt me dus tegen...

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    is het (nog) niet druk dan op de servers? Hmm balen, maja ik krijg hem toch pas volgende week. Hopelijk is het dan drukker. Dan is er iig één speler bij :)

9. Darth Vader

Darth Vader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godver die van mij schiet niet op :mad: :mad: :{ verdorie...

10. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er geen reet van ik mag maar 4 man hosten maar ik kan wel 16 bots aanzetten ofdat geen band breete kost en dan heb je een up van 756 Kb
    vind ik wel heel jammer

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kerel! stel ff goed in...
    ik kon er ook ma 4 hosten, maar toen keek ik bij options. daar kun je je verbindingssnelheid instellen. doe dat en je kunt je 16 mensen hosten:)

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoho dit spel is behoorlijk kicke!! ik heb geen live dus moet t voorlopig doen met de sp...maar op hard is het best lastig om te winnen(heb 8 van de 10 potjes verloren). Volgens mij is het alleen best lastig om de bots te laten doen wat je wilt. Waardoor ik op strategisch vlak zwakker ben dan de tegenstander. Ik kan niet wachten tot ik deze game via system link speel, geen standaard halo op mn volgende lan...star wars battlefront word t.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je server zal wel lagge of niet. Moet zeggen dat de sp me nu nog meer aanspreekt aangezien ik niet echt goede servers heb gezien. Maar over een tijdje zal dat wel goedkomen.

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Als ik zo de zeer beperkte teksten lees van de mensen, welke Battlefront reeds in het bezit hebben, kan ik niet echt een positieve inval bespeuren. Ik hoor veelal mensen over “ lag “ problemen, dit schijnt het grootste deel van het spel te beheersen als men online gaat spelen.

Mogelijk is er iemand aan het front te vinden die dit probleem niet heeft of in mindere maten en inhoudelijk iets meer over het spel kan mededelen. Zoals de meeste het nu doen voorkomen is Battlefront gaan aanrader…

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat!? je had mijn reactie zeker niet gelezen :+ ? Als je star wars fan bent is het helemaal gaaf trouwens. Soms komt er een onverslaanbare jedi meeknokken, die iedereen neersabelt. Echt te gek om als trouwe stormtrooper achter Darth Vader aan te rennen. Ik vind de middengrote en kleineere levels het best. Omdat je niet altijd evenveel invloed hebt op de bots, krijg ik het gevoel bij de echt grote levels totaal geen controle te hebben op het gevecht. En bij grote gevechten moet je dan soms wel de hele tijd in een AT-AT lamen om te kunnen winnen....
    Het level bij Kasshyk de beachattack is behoorlijk goed. Het ene team heeft als voordeel tanks en andere aanvals voertuigen te hebben. En het andere team heeft goede verdedigingspots...vooral voor snipers. De tanks zijn almachtig...maar de lopende bots hebben geen schijn van kans tegen het sniperleger.

16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gisteren ontvangen. Eerst een uurtje single player gespeeld, om de feeling te krijgen. Daarna nog even op live geweest, maar vond het nog iets te chaotisch. Waarschijnlijk heeft dat te maken met de quickmatch optie, waarbij je er gewoon in gegooid wordt. Er was niet echt tactiek en strategie, en dat maakt het daarom dan ook minder interessant, want je hebt echt het gevoel alsof je teammaten al bij de start zijn gekilled. Ik moet het uitdelen van orders maar ff onder de knie krijgen, want wellicht is dat de trick om wat meer gestructureerd aan de slag te gaan.

Op life ging ik in die endor jungle aan de slag. Had geen directe last van lag, maar wel het idee dat ik soms zo'n robot wel erg snel zag verplaatsen (:D), er was geen waypoint hehe....

Ik ga mijn friendslist de komende tijd maar weer eens uitbreiden, wellicht dat er dan wat leukere battles gespeeld worden...

Al met al ben ik best onder de indruk, vind het een prima game...

17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    We moeten eigenlijk een XBW clan hebben en tactieken gaan maken voor de diverse levels.
    Ik weet niet of je met de Communicator iedereen kunt horen in het spel, want dan moet je in code gaan praten. Als alleen jouw eigen team je kan horen dan kun je gewoon zeggen wat je van plan bent te gaan doen.

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee je kan alleen je team horen.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Battelfront komt er niet onderuit vergeleken te worden met Battlefield, laatst genoemde vond ik zelf een topper en heb ik veel gespeeld. Kan Battlefront de strijd aan of is het spel zelfs beter. Door de geschreven stukjes van Kaneda en MariaXi krijg ik wel een redelijk beeld van het spel. De films van Star Wars vond ik altijd wel lekker wegkijken, maar echt een fan ben ik ook weer niet. Twijfel nog een beetje over de aanschaf, maar mocht Battlefield zijn gelijken zijn tegengekomen dan wordt het voor mij duidelijk een ander vehaal.

20. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou deze game nog niet ruilen voor alle battlefield games bij elkaar! (Evt. ook op de PC). Met de LIVE optie denk ik dat ze met extra levels deze game nog lang interessant kunnen houden. Ik ga eens kijken hoe de "LAG" vandaag is. Gisteren had ik er maar 1 keer last van, niet meer dan dat ik dat bij bv. Crimson Skies heb bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina