1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie favoriete classes eigenlijk? Over het algemeen speel ik het liefst gewoon de soldier, werkt het best om snelle aanvallen te doen tegen comand point. En ook om stand te houden tegen grote aanvallen omdat je beter gebruik kan maken van schuil plekken. Je springt vanachter een boom en kan gelijk iemand neerknallen, dit werkt niet echt met de sniper omdat mikken lastiger gaat en close combat zowiezo kak is. Wat ik wel merk is dat de rebel alliance betere basic units heeft:confused:nipers kunnen 2x inzoomen, rocketventjes schieten 2 rockets tegelijk. Ik speel zelf liever empire...maar wat zijn hun compensatiepunten?
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wookie met zijn boog is een erg effectief wapen. Niet even schieten, maar de knop ingedrukt houden. De boog laad en je schiet gewoon een rijtje mannetjes neer :D. Heerlijk
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de Demo gespeeld die op de Bonus DVD van de Star Wars Trilogy DVD set staat... En ik moet zeggen dat ik nog niet echt onder de indruk ben... Is de single-player een beetje interessant of is het alleen de Live ervaring die een aankoop rechtvaardig maakt?
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoop dat er snel een patch aankomt want over live lukt het nog niet echt. Te veel lag. Ik kan soms zelfs niet eens servers joinen die nog lang niet vol zijn.
     
  5. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje off-topic, maar wat kost die dvd-box?
    Is het de moeite om te kopen?

    Ik ben trouwens zeer tevreden over het spel!!
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    DVD Box kost:
    €44,99 bij Play.com (incl verzenden) (Geen NL subs?)
    €49,99 bij de FRS.
    €59,99 bij BOL.com

    De films zijn digitaal nabewerkt en sommige scenes zijn veranderd. Verder nog een DVD met extra's:

    Digitally restored and remastered using the THX process
    Episode IV - A New Hope:
    Audio commentary from writer/director George Lucas, sound designer Ben Burtt, Industrial Light & Magic's Dennis Muren and actress Carrie Fisher
    Episode V - The Empire Strikes Back:
    Audio commentary from George Lucas, director Irvin Kershner, Lawrence Kasdan, Ben Burtt, Dennis Muren and Carrie Fisher
    Episode VI - Return Of The Jedi:
    Audio commentary from George Lucas, Lawrence Kasdan, Ben Burtt, Dennis Muren and Carrie Fisher
    Bonus disc material:
    'Empire Of Dreams: The Story Of The Star Wars Trilogy' documentary (150 mins)
    'The Birth Of The Lightsabre' featurette
    'The Characters Of Star Wars' featurette
    'The Force Is With Them: The Legacy Of Star Wars' featurette
    1977 Original and 1997 Special Edition re-release trailers and teaser trailers
    1977 Original and 1997 Special Edition re-release TV spots
    Poster gallery
    Never before seen production artwork gallery
    Link to the Starwars.com website with exclusive DVD-Rom content
    Behind the scenes preview of Episode III, including a sneak peek at the new Darth Vader costume forged for Episode III
    'Star Wars: Battlefront' Xbox game preview
     
  7. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg het gisteren binnen en meteen gespeeld, ik vind 't een heel goed spel en ben er zeker van dat het een aantal maandjes gaat duren voordat die mijn Xbox uitkomt _O_ ........ tenzij ik Halo 2 ga kopen :9
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem nu ook, maar die bots fokking het spel gewoon op, als je nou 12 tegen 12 speelt. Mensen tegen mensen, dan kun je pas gaan organiseren nu loopt alles blind op elkaar af als een stelletje onbevredigde pedo's.
     
  10. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook bijna binnen en ik ga hem op xbox connect spelen. ik kan niet wachten
     
  11. XeoN

    XeoN Guest

    Heb totaal geen last van Lag. :)
     
  12. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin hem nog steeds beter en beter te vinden.
    Van die lag heb ik nauwelijks of geen last, ik heb nochtans draadloze verbinding!!
    Echt de max van een spel!
    Maar wanneer ge een goed voertuig kunt bemachtigen, is het vrij gemakkelijk om veel kills te halen.
    Ik zat net in een groot beest met 2 poten (AT-AT??) en had 35 kills en was zelf maar 3 keer dood.
    Wanneer er echter een Jedi met de andere partij meedoet, wordt het zeer moeilijk. Die Darth Vader weert elke aanval af...

    Maar het is echt een aanrader!! Allemaal kopen!!
    Ik heb nu net ook alle Star Wars video's geleend van iemand en ga die eens terug bekijken.
     
  13. XeoN

    XeoN Guest

    Zeker, alleen jammer dat die bots niet uitkunnen.
    Singleplayer is goed, en de Multiplayer ook, topgame dus! :D
     
  14. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de bots echt wel uitzetten hoor in MP. Of bedoel je SP?
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    MP he, zal het morgen een proberen.
    Aangezien er niks aan is zonder de bots (SP).:)
     
  16. XForce1

    XForce1 Guest

    vraagje
    klopt het dat dit spel automatisch zich verbindt met Live als je opstart???
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, je moet even multiplayer selecteren en dan aanmelden bij Live, dan kan je gewoon terug naar het hoofdmenu en blijft ie verbonden met Live :)
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    jellejelle je kan het instellen dus bij mij is het wel zo dat je meteen op live bent ;)
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke, had ik nog niet gezien, ga dat zo maar es ff uitzoeken :) (als ie het doet, mijn draadloze netwerkadapter wil niet echt meewerken:mad:)

    Ik vind de SP trouwens wel erg kort als campaign, ik heb hem sinds woensdag en kan alleen 's avonds spelen ivm mijn werk, maar ik heb het spel op easy en medium al uitgespeeld en ben al een eind in de campaign op hard.

    edit: met campaign bedoel ik dan zowel de galactic conquest als de historical campaign
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed, alle vragen omtrent Live bij SW:B kan je stellen en beantwoorden in het SW: B draadje die je kan vinden in het Live Gaming forum. Hier wordt alleen gepraat over de sp.
     

Deel Deze Pagina