Vandaag is een vriend gekomen... Uren door en door Battlefront gespeeld. Dat spel is de 59,99 Euro waard, alleen al om de multiplayer Is echt wel gaaf, singleplayer lijkt me ook leuk, maar het is gewoon allemaal leuker als je met je vrienden gamed.
...... jah dus. xbox live is echt wel makkelijker online dan pc.... Gewoon klikken op live en klaar, simpeler kan niet, geen patches te downloaden, geen praatprogrammas te installeren, geen OS problemen.
is dat niet een beetje vanzelfsprekend? op live hoort dat niet e kunnen, XBC is vrij logisch (het spel denkt nl dat ie gewoon systemlinkt en doet dus niet aan compressie etc)
Niet iedereen heeft een creditcard. Singeplayer blijf ik goed vinden, speel The Battle of Hoth keer op keer.
The Force zit er niet in... Sorry jongens, kheb Battlefront teruggebracht. Vond em best tegenvallen, beetje chaotisch en singleplayer gaat nergens over. Ik heb em met een vriend splitscreen gespeeld dat lagt verschrikkelijk! Mischien koop ik em weer als ie wat afgeprijsd is, of als ik ooit een keer Live heb... *zucht* Ben ik de enige die em tegen vond vallen ? Greetz
Neen, ik vond hem ook wel tegenvallen... tot de dag erna, daarna begon ik hem eigenlijk pas echt te appreciëren, en nu hou ik gewoon van het spel Split Screen Lag, nog nooooit gehad, wel eens ff dat Split Screen zo heel heel soms wat minder frames toont, maar zeker geen lag te noemen.