lord vader has entered the battle, dat is ook echt evil. Als je dicht bij vader bent hoor je z`n adem. GEWELDIG! Master windu is ook wel cool, of dooku. Jammer dat yoda niet meedoet much to learn you still have
Mace Windu is dé man. Echt mijn favoriet o.a. omdat Samuel L. Jackson em speelt . Edit: Én omdat ie een paarse lightsaber heeft natuurlijk... .
heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik m'n spel via gcshop krijg als ik gister ochtend m'n geld heb overgemaakt?....kan niet meer wachten, ik verveel me hier helemaal dood (moet burnout 3 ook nog krijge via de pu)
Ligt eraan welke bank je hebt...verwacht hem maar volgende week! Is het altijd een meevaller als ie eerder komt! Edit: Als je rabobank hebt heb je kans dat je hem op z`n vroegst Zaterdag hebt
ligt eraan wat je wil. ik heb de single player binnen een uur uitgespeeld volgens mmij, maar dat was op easy. hij lijkt me vrij kort als je geen live hebt. maar zoek eens een review op, daar meoten ze wel iets zeggen over de SP van BF
me pa heeft via girotel geld overgemaakt dus het word dan meteen overgeschreven naar gcshop toch.....maar het ligt er ook aan of gcshop een gironummer heeft of gewoon een rekeningnummer dacht ik... edit heb net ff gekeken en m'n status staat nu op "betaald; in behandeling" dus hopelijk heb ik hem nog aan't eind van deze week *)
girotel staat t de dag erna op, ze hebben volgens mij girorekening bij GCshop. ik had betaald, en 2 dagen later had ik het spel...dus misschien heb je net zoveel geluk
Als je zoals !SIC! op easy speelt ben je zo klaar ja. Maar als je op hard het spel speelt kan je er langer mee doen. Ik speel zo nu en dan ook nog battles over omdat ze gewoon ruig zijn
Mijn status bij GCshop is betaald/in behandeling ... nog een dag of 2 en dan .... Sunrider88 will join the battle between the Empire and the Rebels ... beware ...
ik tril al ookal heb ik de game NOG niet maar binnenkort wel als ik hier neits vind heb ik hem van het weekend denk ik want ik ging kiezen tussen deze en fable maar fable is te kort en is een beetje overgehypt
sniper heeft iemand dit ook al uitgeprobeerd? gebruikt echt niemand dan die recon droid? het moet vrij heftig zijn.
De allerbeste manier om dit spel lag-free te spelen is, een server te hosten en dan niet public maar private. Als je een private server host kunnen alleen friends je joinen, en niet zomaar iedereen. Zodra er enkele amerikanen bij mij en mijn friends in de server komen springt de lag gelijk in actie. Dat schijnt te komen, dat wij europeanen een iets nieuwere versie van de game hebben dan dat hun hebben. Met een eventuele nieuwe patch moet dit verholpen zijn. Dus wil je lagfree spelen, zorg ervoor dat al je friends een goede connectie hebben en spelen maar !! _0/
De mijne is al betaald en in behandeling vanaf 23 september. Ik hoop dat ik hem dit weekend kan spelen. Wel goed dat ze zo snel met een patch komen meestal duurt het wel een tijdje voordat die er zijn.