Ej, het gaat hier over Star Wars Battlefront, niet over waar je het beste in bent... zo heb je er ook niks aan als je een topic leest en dan zulke reacties tussen hebt. Dat leest een beetje irri.
het enige jammeren is dat je geen echte lucht gevechten hebt omdat de x-wing echt crap vlliegt ze hadden gewoon moeten maken dat je allemaal stunts kon doen enzo maar nu kan je alleen recht vooruit vliegen en dat voelt echt kut aan!
Idd jammer dat ze daar niet meer mee gedaan hebben maar wie weet hebben ze wel het uiterste uit de Xbox geperst en hebben ze wat meer voor grafics dan voor de grote van de maps gekozen, ik weet verder ook niks van spellen maken af maar het lijkt me een mogelijkheid.
het is gewoon niet meer eerlijk..... quote van gcshop Standaard levertijd: 1-2 werkdagen dan hoor ik hem morge wel te hebben....maar mijn status blijft maar op "betaald; in behandeling staan ....dit is gewoon te ziek voor woorden hebben andere al wel battlefront ontvangen?
Net weer een battle gedaan in een server voor 16 man. Nagenoeg geen lag en lekker acties. Vooral die xwing geluiden zijn echt zo goed. Het mooiste is nog op hoth met een bwing zo geval neer halen. Echt prachtig!!
Ik denk dat ze hem niet meer hebben, dus zal je ff moeten wachten tot ze weer een nieuwe voorraad binnen krijgen, denk ik
Niks om voor te schamen als Star Wars fan, dat wereldje is zo groot dat het gewoon onmogenlijk is om er alles van te weten. B-wing komt ook nauwelijks voor in de films, ik dacht alleen maar eventjes in episode 6.