Hmm... ik heb eigenlijk liever 1st person view. Dan misschien toch maar wachten op Battlefield die komend jaar zal verschijnen. :{ Sowieso wacht ik een aantal reviews af vooraleer ik ga bedenken of ik deze game zal aanschaffen. Wellicht is het wel heel goed uitgewerkt. Maar ik blijf erbij: ik prefereer 1st person view in dit soort games!
Ga eens wat beter lezen :{ ALs je goed gelezend had dat zag je dat ieamdn had gezecht dat je first person kan ik heb de dmeo gespeelt en als je naar options gaat kan je ook First Person instellen *)
Ga eens wat beter lezen :{ ALs je goed gelezend had dat zag je dat ieamdn had gezecht dat je first person kan ik heb de dmeo gespeelt en als je naar options gaat kan je ook First Person instellen *) Ik vind dit echt een droom spel alles voelt zo lekker aan en alles gaat echt zo lekker,voertuigen rijden super lekker *)
Heb toenet op de site gekeken en toen hoorde ik dat liedje alweer van The Empire. Toen kreeg ik wel ff kriebels hoor. Blij dat ik hem gepre-orderd heb.
Ik dacht eerst dat dit die gast uit episode 2 was jango fett. Stel je voor dat je als hem kon spelen moehahahaha . Maar dat zal wel niet gebeuren jammer.
Als het goed is wel maar ik vraag me iets af. Hoe willen ze battles van episode 3 erin doen Hij komt volgend jaar pas. Eigenlijk is ie dus niet compleet.
Er zou misshcien sprake zijn van de planeet van de wookies die in episode 3 voorkomt dat die in het spel zou komen maar dit weet ik niet meer zeker. Episode 3 zijn ze al een hele tijd mee bezig (de film) dus zou prima kunnen om daar al iets van in het spel mee te nemen.
Dit spel gaat heilig worden. Ik hoop dat dit een vette knaller gaat worden op Xbox Live!! met zijn alle die episodes naspelen, helemaal lijp. Weet iemand trouwens of je tijdens een 8 tegen 8 potje ook computergestuurde vijanden om je heen hebt of alleen maar live mensen.
mja, behalve met 16 menselijke spelers kon je daarnaast met nog eens 16 bots erbij spelen dacht ik: dus 8 spelers en 8 bots tegen 8 andere spelers en 8 andere bots(of 16 spelers tegen 16 bots oid)