Nog even over die Episode 3 planeet. Dit net van het forum gevist: Lijkt dus inderdaad de wookie planeet te zijn, Kashyyyk
en hier alle ground vehicles op een rijtje. Zet mij maar op een tauntaun en hier alle air vehicles op een rijtje.
Daar kan ik geen duidelijkheid over krijgen maar de meeste reacties op het hele AI gebeuren komen er voornamelijk op neer dat men zich afvraagt waarom je het uit zou willen zetten. Je speelt gigantische battles na op grote gebieden en bij max 8 vs 8 zou dat minder fun zijn. Ooit wel eens een droid army van 8 personen gezien? Persoonlijk vermoed ik wel dat je AI als optie uit kunt zetten mar dit is niet op feiten gebaseerd. Ik las op het forum ook weer een gerucht dat max online spelers misschien anders zou kunnen zijn: ps2: 16 xbox: 24 pc: 32 geruchten geruchten geruchten
Aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kan echt niet meer wachten!! Ik ben ind en demo OA in de AT-ST en dat was vet!
Bedankt voor je links securer, nu weet ik een beetje welke voertuigen erin zitten. Lijkt me nu nog veel leuker dan eerst!
Hier nog wat leuke ingame filmpjes voor de mensen die het nog niet gezien hebben... http://media.xbox.ign.com/media/617/617665/vids_1.html
Bedankt voor die filmpjes nou heb ik nog een game op mijn lijstje. Ik dacht dat het spel er wat lelijker uitzag maar die filmpjes zagen er goed uit. Weet iemand hoe groot de maps worden net zo groot als battlefield 1942 of zoiets als vietnam of nog groter of nog kleiner?
jammer dat deze game nog niet op de site van de Free Record Shop staat! Ik zou het graag willen pre-orderen met die actie 3 halen 2 betalen.
Daar is de game juist niet goedkoper. Bij FRS kost de game 40 euro (3 halen, 2 betalen). Bij GCshop 46 euro. _0/
ik bestel bijna altijd bij gcshop.nl en ben daar ook zeer tevreden mee. Met de 3 halen 2 betalen actie van de FRS is de prijs echter per game wel een stuk lager. Vandaar dat ik het in dit geval wel bij de FRS zou willen halen.