Heeft iemand hem al gepreordered? Ik wel 24 man zou wel vet zijn. Tenminste 12 teamleden ipv 8. Dus een wat groter leger.
Ik niet, wacht wel totdat de game goedkoper wordt of koop 'm tweedehands. Leuk dat er zoveel leuke titels uitkomen, alleen jammer dat ze allemaal tegelijkertijd verschijnen. Ik ga geen 600 euro (500 in 't GCshop geval) betalen voor 10 spellen. Dus ik koop dit jaar alleen de, in mijn ogen, echte toppers voor de volle mep: Halo 2, Forza Motorsport (mocht die nog verschijnen dit jaar) en Fable.
Lijkt me kut als je bij de dark side zit en oppeens een Jedi je pad kruist Hij komt de 24ste toch niet uitgesteld ofzo?
Op verschillende sites wordt deze ook in hetzelfde rijtje bij Half-Life 2 en Halo 2 geplaatst. Lijkt erop dat deze game erg onderschat wordt en veel mensen bij de naam Star Wars meteen het idee krijgen dat dit alleen voor de echte (SW) fan zou zijn wat dus absoluut niet zo is.
Damn...check de trailer van 15/07 op deze site: http://www.xboxyde.com/game_510_en.html Had ik dus nog niet gezien maar oef....wat wordt mijn enthousiasme weer eens bevestigd....erg cool