Mja, maar we vroegen wát je gezien hebt en of je toevallig ook hebt gespeeld (indien dat mogelijk was...)...
Dat filmpje is echt über. Sinds ik die heb gezien ben ik ervan overtuigd dat dit een game is die ik móét hebben . Maar pre-orderen doe ik niet aan... ik haal em gewoon netjes in de winkel .
Ja idd, als je bij www.gcshop.nl besteld scheeld het vaak 10 euro. 10 euro klinkt dan misschien niet zo veel maar in een jaar tijd heb je dan wel een hoop uitgespaard. Edit: Adviesprijs: € 59,99 GC Shop Prijs: € 46,00
XBW demo was cool, ze waren gewoon een level met bots aan het spelen en 1 'echte' speler, dat schieten vanuit die AT-AT's zag er echt super uit en ook waren er van die gasten die rond reden op die beesten (sorry ben niet zo into Star Wars ). Was echt top, complimenten jongens
Die beesten noem je een Tauntaun ff een vraagje, heb ook gezien of ze zo'n AT-AT kunnen besturen, dat lijkt me echt gaaf
Mja, een AT-ST kun je iig wel besturen... een AT-AT weet ik niet. En wat dat pre-orderen betreft, 10 euro korting klinkt natuurlijk als muziek in de oren maar ik ben gewoon een vaste klant geworden bij mn vertouwde games-zaakje en daarom trekt het me niet om ineens over te stappen op pre-orderen... Edit: Onze vrind Maxwell was net iets sneller...
Ja die zijn vet. Die zie je ook in dat 20 minuten filmpje. Maar daar kun je denk ik dan wel met meerdere inzitten gezien hoe groot die is.
Whaaaa Fardo bedankt Dit spel word gewoon hoe een Star Wars spel hoort te zijn En ja er zijn nog een aantal voertuigen waar je met meer mensen in kan zitten...... ik zal ff kijken welke dat zijn......
More than 25 diverse ground and air vehicles including the AT-ST, X-Wing, and speeder bike, as well as the massive Republic Gunship that can hold up to five different soldiers. Bron: http://www.lucasarts.com/games/swbattlefront/ Edit: Hier een shitload aan info over de vehicles en hun crew... helaas niet compleet want ik zie de AT-AT/ST er niet eens bij staan. Alliance: T-47 AIRSPEEDER: Pilot, Gunner Y-WING: Pilot, Gunner X-WING: Pilot Separatist: DROID STARFIGHTER: Pilot GEONOSIAN STARFIGHTER: Pilot Republic: REPUBLIC GUNSHIP: Crew: Pilot, 3 Gunners, 1 Transport Position JEDI STARFIGHTER: Pilot Imperial TIE BOMBER: Crew: Pilot, Gunner TIE FIGHTER: Pilot General: SAND SKIFF: Pilot, 3 Gunners GIAN SPEEDER: Pilot, Gunner CLOUD CAR: Pilot, Gunner