1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De AT-ST kan volgens mij 2 personen dragen in de demo van de ps2.
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel waarschijnlijk... en dan gok ik dat een AT-AT 4 à 5 man kan dragen...
     
  3. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    als je even 2 pagina's terug gaat heb ik daar links geplaatst met volgens mij alle voertuigen.
     
  4. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wat gevonden (en zie dat ik niet echt de enige ben :eek: ). Dit zijn dus alleen de voertuigen waarin je met meer mensen in kan want anders werd deze post echt veels te groot.

    De grondvoertuigen....

    In de Combat Landspeeder, TX-130S Fighter Tank, TX-130T Fighter Tank, AAT, AT-ST en Gian Speeder kunnen 1 piloot in en 1 gunner.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    De AT-TE kan gevuld worden met 1 piloot, 2 gunners en deze dan ook nog eens troops die je kan transporteren maar ik kan niet terug vinden hoeveel troops dan mee zouden kunnen.
    [​IMG]



    De AT-AT (Schitterend ding :9 ) kan 1 piloot, 1 gunner en ook weer troops transporteren (idd Fardo, je kan het besturen _O_ ).
    [​IMG]



    De MTT kan 1 piloot en troops transporteren.
    [​IMG]



    De Sand Skiff kan 1 piloot en maar liefst 3 gunners hebben :eek: .
    [​IMG]




    En nu de vliegtuigen....

    In de Republic Gunship kunnen 1 piloot, 3 gunners en 1 transport position in (wat dat laatste inhoud weet ik echt niet :confused: ).
    [​IMG]


    In de MAF (heet echt zo :confused: ) passen 1 piloot en 2 gunners.
    [​IMG]


    In de Y-wing, Tie Bomber, T-47 Airspeeder en Cloud Car kunnen 1 piloot en 1 gunner.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt _0/
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, had je niks te doen ofzo...?! ;)
     
  6. XeoN

    XeoN Guest

    Hahaha, wordt ubervette game!
    Kan niet wachtennnnnn:D
     
  7. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd en hoe meer ik lees of zie hoe langer dat wachten duurd 8)
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nogal moe van 2 dagen gameplay maar ik zal even een korte impressie geven van Star Wars. Ik heb het vandaag ongeveer 2,5 uur presenteerd op de kleine tv van de xbw stand met een vriend van Mirik. Helaas alleen splitscreen, de andere multiplayermodes waren jammer genoeg alleen mogelijk via systeemlink en live. Maar het spel heeft me echt weten te verbazen. Ik verwachte best veel van het spel maar zo goed had ik hem niet verwacht.

    Ten eerste is de campaign in singleplayer of splitscreen totaal anders dan wat je gewend bent. In plaats van een enkel leven heeft elke zijde (imperial, rebel, clones, etc) elk een vooraf ingesteld aantal levens. Meestal lag dit aantal rond de 200. Dus wanneer je dood gaat kun je binnen enkele seconden weer respawnen. Hierdoor wacht je een stuk minder af en ga je volop in de strijd waardoor het een flinke adrenaline rush wordt. Ik weet niet precies hoeveel eenheden van elke zijde er tegelijk tijd aan het vechten waren, maar volgens mij meer dan 30. Erg hectisch maar ook erg leuk. Ook is het mogelijk om spawnpoints van de tegenparty over te nemen. Hierdoor kun je wanneer je dood gaat dichterbij de tegenstanders spawnen om ze zo steeds verder terug te dringen.

    Graphics gezien zag het erg ook allemaal perfect uit. Het straalt een echte Star Wars sfeer uit. Soms heb je het gevoel dat je naar een film zit te kijken, zo realistisch is het. Ik hem maar een stuk of 6 levels gespeeld (de meeste duren namelijk al snel een half uur) maar bijna alles wat je kent uit de films, zit in het spel. Zo heb ik als stormtrooper aan de zijde van Darth Vader gevochten tegen de rebellen _O_, als rebel met een snowspeeder een AT-AT neergehaald en als clone als balletje een berg afgerold. En toch blijft alles soepel lopen in splitscreen. Zelfs wanneer tientallen poppetje elkaar te lijf gaan met blaster guns en de kogels door het scherm vliegen.

    Ik verder zo snel niets te vertellen zal morgen wel kijken of ik nog wat interessante heb te vertellen. Of als iemand een vraag heeft, kan ik die misschien ook beantwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  9. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik had hem ook gezien op de XBW stand.
    En het zag er zeer gelikt uit.
    En deze game ga ik ook zeker halen en Live spelen.
    Want ik zag van die karakters net zoals Jar-Jar-Binks op van die 2 voetige beesten rijden...

    Vette actie en wat je al zei Adrenaline rush krijg je er volgens mij wel van ja.
    Maar ik zal zeker wel een aantal van jullie op Live zien. _0/
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met hoeveel mensen kan je splitscreen op 1 box multiplayeren voor system link? 1 of 2?
     
  11. XeoN

    XeoN Guest

    Ik denk 2...
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had ergens gehoord dat er 24 spelers online kunnen met de XBOX. Volgens mij een paar pagina's terug. Is dat echt zo want ik zie op de homepage van Battlefront hier niks over staan. Daar staat nog steeds 16.
     
  13. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    http://main.insidegamer.nl/content.php?id=3145 :9
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat is mooi :) Maar is dat een beetje te vertrouwen?
     
  15. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen want met 24 online gamen lijkt me heel vet :)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja idd erg vet. Ik heb net op IGN gekeken en daar volgens mij niks van 24 spelers maar ik kan ook fout hebben gekeken.
     
  17. XeoN

    XeoN Guest

    24 zorgt voor een groter slagveld.
    Dus dat is zeer zekekr goed. }:]
     
  18. Noodles

    Noodles Guest

    ik kan niet wachten op de game, lijkt me erg hip spel.
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    Wie kan er wel op wachten?
    Voor de Star Wars Fans is dit een MUST-HAVE. _O_
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Alleen al dat je vervolgens dat hele Jar-Jar ras kan uitroeien is voor mij al reden genoeg om dit spel aan te schaffen :cool:
    Ook gezien op de XBW stand en het ziet er idd erg goed uit. Ben vooral blij dat de single-player ook goed uitgewerkt heb (ik heb geen live).
    Geen enkele reden meer voor mij dus om dit spel niet te kopen.
    Ik heb overigens de PS2 demo hiervan gespeeld en het verschil tussen de xbox versie en de PS2 versie is echt enorm. Het ziet er enorm strak uit op de xbox.
     

Deel Deze Pagina