Motion Blur is idd jammer, hopelijk kunnen we dat nog uitzetten op de XBOX. De game gisteren een uurtje of twee gespeeld en ik zat er weer helemaal in. Tot nu toe wel het idee dat ik een remastered versie van state of Decay aan het spelen ben, maar dat mag de pret niet drukken. Het is wel weer allemaal even zoeken hoe je basis werk en welke keuzes je wilt maken.
Gisteren even een half uurtje gespeeld. Geloof wel dat ik me hiermee ga vermaken, maar jongens jongens, als je net GoW hebt zitten spelen dan doet dit wel echt pijn aan de ogen. Wat een lelijke game zeg. Op zich geen ramp, de gameplay is best tof, maar ik was wel lichtelijk verbaast over de lelijkheid van de game.
Inderdaad de game is niet moeders mooiste, maar als je stil staat dan zit het er wel aardig uit. Echter die motion blur, damn wat is dat gaar. Al went dat ook wel na een tijdje. Heb deel 1 helemaal de tifus gespeeld dus dat zal met dit deel ook wel gebeuren.
Sod is toch ook meer een Indie game ? Grafisch idd niet de mooiste,maar best wel leuk. Verstuurd met Tapatalk
State of Decay 2 Breaks Record with Over 1 Million Players in First Two Days of Global Release Read more at https://news.xbox.com/en-us/2018/05...n-players-global-release/#zL8Ce2JhwGwFX15I.99
Het record dat meer dan een miljoen mensen de eerste twee dagen deze game spelen natuurlijk Netjes hoor. Gefeliciteerd met dit succes Microsoft. Voor de release waren er waarschijnlijk een stuk minder mensen State of Decay 2 aan het spelen, dit zag niemand aankomen. Hulde hiervoor.
Patch 1.2 Highlighted Changes The 1.2 patch features significant improvements related to: Increased stability Improved networking interactions for clients Improved networked vehicle interactions Elimination of Out Of Memory crashes Patch 1.2 Highlights Gameplay Grenades no longer get stuck and explode in front of client character’s face or behind their head while throwing Fixed instances of clients dealing damage to their host’s non-active community members with explosives Flashlight beams no longer cast shadows from the player’s character model (which had caused flickering shadows) Characters no longer “self-shadow” when using a flashlight in multiplayer Fixed issue with doors appearing the opposite of the state they are in Resolved situation where, when getting into vehicles, the camera could become detached from the player’s character Fixed issue where, when clients swap weapons while in vehicles, the weapons do not swap upon exit from vehicle Fixed rare bug that could prevent Warlord legacy arc from being completed Fixed rare bug that could block Sheriff legacy arc from starting Fixed issue where player’s loot sometimes becomes invisible until their entire backpack is deposited into a Supply Locker Networking and Multiplayer Numerous networking bandwidth and CPU improvements Game now exits to main menu faster when a client loses their internet connection, so players will no longer hang after dismissing the pop-up Improved network vehicle interactions in multiplayer games to address weird “rubber-banding” and physics issues (including cars flying into the air). Host facilities no longer appear invisible to clients during multiplayer Zombie and Character Behavior Zombies no longer become immune to the Assault Kick Reduction of step height to prevent survivors popping up onto props while moving HUD Fixed issue with player HUD disappearing after NPCs are executed by zombies Community advice list no longer shows up under vignette on the map Environment and Collision Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players or vehicles were getting stuck Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players were getting stuck in an infinite freefall animation loop Elimination of white line that appears when driving at night time Addressed a variety of spots in world where player was not able to climb over props they should’ve been able to Additional polish and reduction of LOD popping Additional lighting tuning passes, reduction in glowing props Other Fixes Addressed a variety of general crash bugs Updated a number of strings that were previously hardcoded in English Audio mix optimizations
Ik had al niet veel problemen dus merk niet echt verschil. Al dat geroepteoeter over hoe slecht de game speelt slaat in mijn ogen nergens op. Heb alleen een paar keer gehad dat de deur open stond en dat ik hem eerste nog een keer moest open maken voordat ik er door heen kon. Ik speel wel alleen dus hoe het in coop gaat durf ik je niet te zeggen.
Ik vroeg mij af of deze versie nu al een beetje lekker speelt. Is de Juggernaut editie een duidelijke upgrade t.o.v. de oude versie? Lijkt mij namelijk wel een keer leuk om coop te spelen.
Ik heb geen idee wat de vorige edities deden, dit is mijn eerste game. Ik speel het samen met iemand anders en dat maakt het erg leuk om de gebieden te scouten en uit te breiden. Je behoud je eigen community en alles wat je tegenkomt en bewaard behoud je voor je eigen community. Gewoon makkelijk rondrijden met 2 grote auto's en aanvallen als dat nodig is.
Community bedoel je het dorpje dat je opbouwt, waar ook overleveraars komen wonen? Kun je die mensen ook op missies sturen?