1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] State of Decay

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 15 apr 2013.

  1. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leuke game dit zeg..! had ik echt niet verwacht!
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn daar bij undead labs wel erg goed bezig hoor.
    Ze hebben maar een klein team (iets van 20 man) dus hebben ze niet alle bugs voor de release eruit kunnen halen.
    Maar iedereen kan de bugs die ze zijn tegen gekomen op het forum melden.
    Ook mag iedereen melden wat hij/zij liever anders had gezien of wat beter had gekund.

    Ze zijn hier druk mee bezig want na 2 dagen hebben ze al een patch voor van alles en nog wat :thumbs:

    http://forums.undeadlabs.com/showthread.php?18672-Title-Update-1-submitted
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als de game een groot genoeg succes werd zouden ze co-op erin gaan bouwen toch? Of misschien juist beter om gelijk aan een full retail X1 game te gaan werken. Ik wens dit team in elk geval het beste. Zaten hele toffe features in die trial alleen al. En in die trailer op het eind kun je zien dat je zelfs dingen kunt bouwen? Echt best uitgebreid. Haal hem zeker nog wel.
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt als een bus.
    UL heef nog steeds niet officieel bevestigd dat ze er ook daadwerkelijk co-op in gaan bouwen.
    Dat zou van de verkoop van single player afhangen.

    Nu blijkt die wel goed te zijn volgens mij:
    222.000 games verkocht, met een waarde van +/- 4 miljoen dollar in 2 dagen.

    Dus ik heb er wel een goed gevoel bij.
    Tot nu toe hebben ze alles gedaan wat ze ook gezegd hebben.
    Ze zijn er erg open naar de community
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Deze is wel het proberen waard, technisch wat zwak maar het idee lijkt me geniaal :).
    Hopelijk word dit opgepakt door andere devs.
     
  6. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje: ik heb het spel al enkele uren gespeeld, erg tof spel! helemaal mijn ding. Ik wil graag mn base uitbreiden met wat bedden, maar ik heb building materials nodig en ik heb al heel wat construction sites, huizen en warehouses langsgegaan en via de radio kun je ook mogelijke locaties vinden, maar heb nog steeds niks. Iemand hints?

    Volgens mij werd er een multiplayer functie in het spel gegooid als de verkoop goed is. dat had ik in ieder geval gehoord bij wat reviews.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik had inderdaad via de radio aangevraagd om te zoeken naar building materials. Na een tijd kwam een groen vergrootglas op me map. Daar in de buurt moest ik 3 huizen onderzoeken en lag het er ook in een van de huizen.

    Wat een ontzettend vet spel is dit! ondanks dat het technisch niet al te best is.
     
  8. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de game op de release binnengehaald, en heb er echt GEEN spijt van.

    Tja het is niet het mooiste en meest gepolijste spel ooit, maar er zit een diepgang en fun factor in die veel AAA titels voor schut zet.

    Veel respect voor de dev's om zo'n ambitieus project uit te werken, en de combi van actie/rpg/strategie werkt hier heel goed.
    Het geeft echt te denken dat zo'n kleine studio zonder een huge budget en bezetting zo'n goede spelervaring biedt. Dit in tegenstelling tot de grote studios (vooral in het zombie genre) die kiezen voor eindeloos herhaalde, veilige, gedateerde, uitgekotste en weer ingeslikte meuk *CAPCOM kuch*

    Als je van een uitdaging houdt (permanent death, de pittige tegenstand van de zombies, hordes en special zombies gaan daar echt wel voor zorgen) en van free roaming, dan is dit echt het proberen van de demo waard. En voor 1600 punten is dit voor mij een een must buy.

    Als hier een gepimpte 2.0 MMO versie voor de XBOX one van uit komt (kans is zeer groot) dan ben ik als gamer zeer blij ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kans is zeer groot? Leg uit. :)
     
  10. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    WIKI quote:

    The first game codenamed Class3 will be a third person shooter arcade game in which the player is set to survive in an open-world sandbox, the game is set to be released on the Xbox 360 via Xbox Live Arcade and Microsoft Windows in early 2013.[4][5][6] The real name for Class3 has since then been announced as State of Decay. The game will act as a way to publicize their title more and also allow gamers to submit feedback to help tweak and refine the gameplay for the MMO, that is codenamed Class4.

    zie ook http://www.zam.com/story.html?story=25103
     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de trail ondertussen doorgespeeld, ik ik ben niet super erg onder de indruk. Ik vind het idee, een open wereld survival zombie game waarbij je je eigen basis kan bouwen, echt geweldig. Alleen vond ik het niet echt lekker spelen helaas.
     
  12. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel, State Of Decay.
    Ben er alleen ff klaar mee.
    Waarom ?
    Omdat mijn save game progressie niet opslaat.
    Uitleg.
    Gisteren sloot ik af met een aantal basis-uitbreidingen, een library, een infirmary, een workshop en een uitgebreide watchtower. Maya had ik met fighting en wits skill op lvl 7.
    Een groot aantal gebouwen had ik leeggehaald.
    Nu start ik het spel weer op, en wat denk je ?
    Kan alles weer opnieuw doen...
    Al die uitbreidingen zijn weg. Maya kan ik opnieuw gaan levelen. En die gebouwen kan ik opnieuw leeg gaan halen.
    Heb al gelezen op fora dat er meerderen zijn met een savegame probleem.
    Vraag mij dus nu af, of er hier ook mensen zijn die hetzelfde probleem hebben ?
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Save je ze op de cloud of hardeachijf?
     
  14. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Harde Schijf
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je stopt met spelen, zet je dan direct de xbox uit, ga je naar desktop of doe je in het spel eerst "start - exit game"?
    Ik doe namelijk eerst altijd exit game, dan kom je weer in het hoofdmenu en slaat het spel je progressie direct op.

    Jou probleem heb ik nog niet meegemaakt, misschien komt het hierdoor...
     
  16. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eerst uit het spel, dus naar hoofdmenu. Savegame icoontje licht op rechtsonder, maar slaat niets op.
    Ben gisteren overnieuw begonnen.
    Ga later op de dag erachter komen of het nou wel goed is gegaan met opslaan.
    Ik hoop het wel, want heb geen zin om alles weer opnieuw te moeten doen.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je ook slapen in deze game?
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet direct nee.
    Je kunt naar een ander persoon wisselen en als jou oude poppetje moe was gaat hij/zij automatisch slapen.
    Maar je kunt dus niet als in minecraft even slapen om de nacht over te slaan.

    Als ieder van je speelbare NPC moe is, kun je uitloggen en de volgende dag (in RL) weer inloggen.
    Als je dan genoeg bedden hebt, heeft iedereen ook weer genoeg rust gehad.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En als je nou gekilled worden door een zombie is de hele game dan game-over? Hoe werkt dat precies?
     
  20. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan 'respawn' je als 1 van de andere speelbare survivors en heb je nog de mogelijkheid om de spullen op te halen die de overleden survivor heeft gedropt!
    Elke survivor heeft zo zijn eigen sterke punten die je verbeterd door met ze te spelen dus je wil ze niet snel verliezen :p
     

Deel Deze Pagina