1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] State of Decay

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 15 apr 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En een grote spelwereld?
     
  2. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik even de trial spelen :) Zijn meteen al je vragen beantwoord.
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hierboven al aangegeven wordt is er een trial gratis te downloaden.
    Je kan dan het spel een beperkte tijd spelen, maar hebt wel alle filunctie en mogelijkheden tot je beschikking.
    Maar voor een kleine €20,- kan je hem ook helemaal kopen, koopje toch
    Elke verkochte game brengt de co-op dichterbij :+

    Het speelveld is ongeveer 16km2
     
  4. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hartstikke toffe game! Precies wat ik wilde hebben. En dat zo'n kleine studio (20 man) zo'n toffe game op tafel kunnen zetten!

    De laatste tijd zat ik niet zoveel meer op de xbox, maar sinds deze game doe ik bijna elke avond wat dingetjes in dit spel.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat een fijne game zeg. Hopelijk binnenkort wat patches voor de glitches.
    Helft van m'n survivors is Missing. :emo:

    Afgezien van dat, erg tof. :)
     
  6. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    En, hoe bevalt deze game? Ik wilde hem eigenlijk direct binnenhengelen, maar toen las ik dat de game ook doorgaat als je niet speelt. Dus dat je voedselvoorraad langzaam opgaat en je basissen aangevallen kunnen worden. Op de een of andere manier ben ik daar zo op afgeknapt. En wat als ik twee weken niet speel? Is iedereen dan direct dood?

    Is het echt zo erg, of zijn die berichten overdreven?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kom er niet lekker in

    heb 2 keer een beginnetje gemaakt maar omdat ik ook The last of us aan het spelen bent valt deze game een beetje in het niet

    het is allemaal qua opzet erg leuk bedacht maar de uitvoering is gewoon wat matig..
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Game beviel me erg goed. Het klopt inderdaad dat de game doorgaat als je niet speelt.
    Ook kunnen inderdaad op dit moment je personages dood gaan als je niet ingelogd bent.
    Hier komt, als ik het goed begrepen heb, binnenkort een patch voor.

    En inderdaad, als je 2 weken niet speelt, heb je hele dikke kans dat al je survivors dood zijn.
    Als je de game toch gaat spelen, speel dan om de dag op z'n max op het moment. dan minimaliseer je het dodental, denk ik.

    Ik had tijd zat, dus heb echt 4 of 5 dagen achter elkaar gespeeld.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kut, ik heb al een weekje niet gespeeld :+

    maar was in mn tweede poging wel lekker op dreef
     
  10. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah ok, thanks voor de info, dan wacht ik nog even. Hopelijk kun je dat straks uitzetten met die patch. Game spreekt me verder erg aan namelijk
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vond 'm helemaal de moeite waard.
    Undead Labs is ook heel erg bezig met de fans van deze games. Input etc, wat ze allemaal willen doen en zien etc.

    Denk dat we hier nog wel meer van gaan horen.
     
  12. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    State of Decay krijgt hele goede scores, ik heb zelf de game nog niet kunnen checken omdat ik hier nog teveel games heb liggen die ik eerst wil afronden. Maar ik ga hem zeker checken als ik daarmee klaar ben. Op Gametrailers staat ook een goede review (8,2).
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  14. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is mn 2de playthrough en ik heb nu de trucking warehouse in bezit genomen als homebase. Ik heb overal outpost geplaatst en nu is dat hele industrie gebied en gebouwen tot aan de brug (in Marshall) zombievrij. Het is gewoon heerlijk dat je gewoon rustig kan zoeken zonder gevaar.

    Iemand tips van wat de beste facilities zijn?

    In de warehouse zit al standaard:
    - Storage
    - Radio room
    - Bunkhouse
    - Workshop

    Er zijn 5 Vrije bouwlocaties en een ruimte voor een watchtower. Op die plekken staan nu een Medical bay, library, kookruimte, extra slaapplaatsen en een trainingsruimte.
     
  15. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem op de eerste dag gekocht heb toen 3 dagen gespeeld en daarna er geen tijd meer voor gehad wilde gisteren veder spelen het team dood.
    Maargoed dan maar op nieuw beginnen is een tof spel en volgens de patch kan het nu niet meer zo zijn dat me hele team dood is als ik een tijdje niet meer heb gespeeld.
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tijdje niet speelt, gaan niet al je personages dood.
    Je zult er geen 1 verliezen.
    Wel zullen ze erg hongerig zijn, zodra al je voedsel op is, beginnen ze al je snackjes op te eten.

    Als je dan weer begint, moet je dus eerst je voorraden ophogen.
    Maar je zult dit moeten doen zonder de luxe van snacks te hebben.
    Hierdoor wordt het een stuk lastiger en moet je wat meer sneaky doen ipv de rambo-modes
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  17. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is jammer, want ik had me er net op verheugd. Maar ja, ik hoop dat er bij de nieuwe game bij de xbox one dit wel erin zit.

    de basis van deze game is al hartstikke goed. Er zijn nog wel o.a. wat verbeterpunten:

    - Mogelijkheid om spullen in de auto te dumpen

    - Meerdere mensen meenemen op reis om je te helpen

    - Beter gebruik kunnen maken van de beschikbare ruimtes, vb. als je in de snyder truck company gaat zitten blijft er nadat alle beschikbare ruimtes zijn benut nog meer dan genoeg ruimte om nog meer facilities te kunnen bouwen wanneer je het gebied verkent.

    - Dagelijks zie je dat er gebruik wordt gemaakt van materialen en fuel, maar het is niet zichtbaar aan wat dit gebruikt wordt. Bij de Snyder truck company heb ik in de hele omgeving outpost geplaatst en met mijnen de ''veilige'' zone vergroot tot ongeveer de helft van de stad, maar toch blijft dagelijks building materials nodig en dat is onnodig vindt ik

    En er zijn nog wel wat verbeterpunten.

    Desalniettemin is deze game fantastisch en dit legt een goede basis voor het vervolg!
     
  19. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de trial gisteren gedownload en gespeeld tot het einde maar vind er helemaal niks aan helaas. Had er meer van verwacht gezien jullie berichten allemaal. Vind de controle rottig. Wat ook irritant is is dat als je met andere mensen loopt ze gewoon dwars door het beeld lopen achter je zodat je je eigen poppetje telkens uit het oog verliest. Nee het spel kon mij niet bekoren helaas. :mad:
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het echt een heerlijk spel! Volgens mij heb ik het iets van 20 uur gespeeld, niet slecht voor een arcade game van ca. 18 euro. :) Echt een aanrader als je van zombie games houdt! Er zaten echt toffe elementen in dit spel.
     

Deel Deze Pagina