dit lijkt me eerlijk gezegd leuker dan NG, zonder monsters, geen moderne stad, geen lava gedoe bahh. Maar of het beter vecht dan NG? betere platform dan NG of PoPSoT? Only time wil tell!!!
Oke ff duidelijk maken, ik ben een groot fan van japanse games maar ik kan zeggen magatama is geen piemel aan! Otogi 2 daarintegen (heb ik ondertussen al een dik half jaar) is echt Uber! het speelt heel relax en je kan met verschillende poppetjes spelen met elk weer eigen moves. zo kan die vrouw(?) met die waaiers een vijand vast pakken en hem ergens heen gooien, tegen andere vijanden of door muren! er kan ook veel meer kapot dit keer en de omgevingen hebben veel meer detail. je kan ook op verschillende wegen door de levels heen gaan (niet door een level zelf maar op de landkaart een ander level kiezen bijv.) de magic effecten zijn nu nog mooier en op den duur heb je een aanval waarmee je een groep geestwolven over de grond voor je uit laat lopen en alles wat ze tegenkomen maken ze kapot. Zoals in deel 1 waar je tegen een gehoornd monster 1 tegen 1 vecht is nu veel meer terug. die gevechten zijn meestal het leukst want je bent evensterk en het zijn net DBZ achtige gevechten.
hmm magatama heb je geimporteerd? en ja otogi2 heb ik ook gehad, speelde inderdaad heel lekker, maar kan geen japans en dan is de lol er voor mij af.
Otogi 2 in het japans valt wel mee de menu's zijn engels en alleen in de filmpjes word japans gesproken maar dat maakt niet uit, Ik zag net dat mensen het over hadden met robots door de stad vliegen maar dat is murakumo ... die heb ik ook en die is opzich ook niet leuk, eerder een 6je Heeft iemand nog wat gehoord van chrome hound? dat zou een spel zijn dat erg op steel battelion lijkt maar dan zonder grote controler (heb ergens ene filmpje op dit forum gezien.) Op de site staat nu alleen pc cdrom geen xbox meer en je kan ook geen screens bekijken ofzo http://www.fromsoftware.co.jp/tgs/2003/cm/chrome_hound.html
Yow, herinner je mij nog? Ik heb 'm nog steeds niet Wordt hoog tijd dat hij komt, Otogi was nog 1 van mijn meest positieve ervaringen op de Xbox..
y0 waar haal je een japanse xbox? en is er ook een soort vertalerding, of zijn de meeste spellen toch engels in menutjes enzo
http://archief.xboxworld.nl/news/2340/ las ik net via via, en aangezien ik er nix van heb gehoord, heeft iemand een idee hoe het zit met deze status?
alleen otogi 2 komt uit in europa ... de rest van de games niet ... en ja ik baal dat phantom dust niet hier uit komt ... dit is het beste xbox spel ooit! de meeste spellen zijn japans zonder engelse menu's ... volgens mij is Phantom Dust het enige speld dat twee talig is
voeg samurai warriors daar maar aan toe is inmiddels allang uit (heb 'm ook uitgespeeld erg leuke game)