steeds meer cheaters op live :-(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marco3key, 17 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de titel aangepast ... omdat het eigenlijk gaat om cheaters en niet om gehackte xboxén

ik bedoelde de Action Replay

Product Features
    Description
    Internet Links and Downloads
    Product Alert

Product Features

Action Replay cheat cartridge

Get infinite lifes, ammo, health

Unlock secret levels and hidden characters

Official Datel product, the famous makers of the Action Replay series

Includes 8MB Memory Card

High-Speed USB Docking station to connect to PC and transfer saved games

Description

Only Action Replay has the power to bust open even the toughest Xbox games. The world's best-selling cheat system lets you to get the most out of your games by arming you with totally unauthorised codes and enhancements to spice up your gameplay. Why play by the rules when Action Replay can give you everything you want, in virtually every Xbox game? Infinite lives and bullets, unlock all levels and characters, maximum strength... only Action Replay can unlock the secrets that no game programmer wants you to discover! Action Replay is fully updateable with exclusive new codes for the latest Xbox games

2. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    idd gaat het niet over modded boxen aangezien dat wanneer de chip aanstaat ze onmiddelijk gebanned worden van Live, en niet voor maar 2 weken.

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dus voor dat Action Replay gedoe heb je geen gemodde Xbox nodig, om het zo maar te zeggen?

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, maar dat is toch echt geen 'cheat' systeem, hoor. Het is gewoon een powersave systeem, waarbij je spelsituaties kunt bewaren. Straks met Sega GT Online kun je het een cheat systeem noemen omdat je offline een dijk van een wagen kunt bouwen (zonder ooit een enkele race gereden te hebben!) en dan vervolgens iedereen van de baan kunt scheuren.

Maar met bijv Halo kun je niets meer dan vanaf een bep checkpoint starten met optimale bewapening. Vanaf dat moment zul je toch echt Covenants moeten afknallen om het volgende checkpoint te halen, en unlimited power of 'god-mode' of zo is er niet bij.

Action Replay voor de Xbox is (gelukkig) een heel ander product dan AR voor de PS2. Bij de PS2 kun je tijdens het verloop van de game allerlei dingen veranderen. Bij de Xbox kun je alleen het startpunt manipuleren, en dat is alles.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zover ik het nu heb gelzezen gaat het inderdaad over gehackte xbox'en met gehackte save games ... voorlopig kan dit alleen met RTCW omdat deze game 1 op 1 overgenomen is van de pc ... :mad: ... Maar microsoft banned wel mensen permanent welke deze exploit gebruiken...

NB mensen met een gekleurde gameratg kunnen wel degelijk gebanned worden ... als jullie dit zien ... meld dit dan aan de Microsoft helpdesk .. zij kunnen er wat aan doen

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geloof ik niks van :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik stuur je straks wel even een PM waar ik de info gevonden heb

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Action Replay geeft je de mogelijkheid om savegames via het internet uit te wisselen, maar zover ik weet kun je er niet mee cheaten.... :confused:

9. wazzup

wazzup The banned user

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer? Als je dan info gevonden hebt die voor iedereen intressant is, wordt het via pm gedaan???

Ik ben benieuwd wat die bron van jou is. Jammer dat je het niet hier zet.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm.. Niet om offtopic te gaan, maar ik ben wel geinteresseerd in zo'n action replay:) Ik heb zo'n ding nog nooit bij de Dixons of FRS gezien.. Dus waar zou je eventueel zo'n geval vandaan kunnen halen?
    Ik heb geen live dus van mij hoeven jullie niks te vrezen;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de MM kan je AR kopen .... en ik heb de link niet gepost, omdat het een site bedrof die het dag licht niet kan verdragen

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed, MS schijnt dus wel te bannen maar voert daar geen actief beleid in. Althans, op MotoGP2 is nog nooit iemand gebant voor cheaten.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja bij MotoGP is het een bug in het spel .. bij RTCW word er misbruik van gemaakt via een gemodde xbox ...

maar cheaters duigen niet ... word tijd dat xbw een eerlijke competitie opzet en cheaters een standje geeft ;)

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu toevallig weer in zo'n vlieg-overal-rond game :{.

[edit]

Dat unlimited airstrikes gooien is btw wel grappig :9.

Laatst bewerkt: 17 okt 2003
  15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nou niet zelf gaan cheaten he:eek:

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik cheat niet , die hoest cheat :cool:. Ik zit alleen in z'n game, wou een airstrike gooien en zag dat die balk vol bleef :eek:. Das gewoon grappig om te zien :p.

Maar zelf ga ik geen action replay halen O-).

17. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van dat CC zodat ze al je gegevens weten zodat MS je kan bannen is onzin volgens mij

want als Blizzard (warcraft/ Diablo) van iemand weet dat ie hackt/ cheat band ie 'm permanent door z'n cd-key te blokkeren

hmmm, misschien ook een idee, als je op live wilt met een spel cd-key invoeren, en dan de hackers/ cheaters blokkeren

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm je xbox heeft een unieke key (chip) en men bant de chip als je cheat ... dus hief je geen keys meer in te voeren

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Met een modchip kun je niet op live, dan wordt de xbox zelf en de account gebanned. Hierop wordt steeds gecontroleerd.

Dat rondvliegen zou ook LAG of een slechte data overdracht kunnen zijn, dat zie je bij MotoGP ook wel vaak. Op de kaart zie je dan de stipjes overal heenrijden, overal doorheen. De motoren staan dan ook te stuiteren enzo.

MS zal er alles aan doen om cheaten tegen te gaan, want dan wil niemand meer op LIVE.

20. gerjan

gerjan Guest

Met de Action Replay kan je niet cheaten, ik heb hem, enige wat je kan is savegames van je pc naar xbox overzetten als je geen modchip hebt.

/Mod Fardo: Post ge-edit hier word niet over modchips gesproken ... ook al heb je er geen

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina