steeds meer cheaters op live :-(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marco3key, 17 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ja ze moeten ze kicken!!!

2. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Das dan op zich wel weer humor.

For the record: Ben absoluut tegen cheaters, haalt het hele competitie element weg, en das nou juist zo leuk. :)

3. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Eruit kicken die mensen die cheaten zijn vast van die Nerds zonder sociaal leven het is erg irritant net als die mensen die met motoGP tegen de richting in gaan rijden....

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt iemand nog oneindig veel feedbacks sturen maar het heeft werkelijk geen zin..........

Al eens iemand gezien die ooit een keer voor een maandje gebanned is? Ik niet hoor!

Nou maar goed al met al is het toch wel leuk, dat Live, en moeten we het ook allemaal leuk houden maar als de een met cheaten begint is het einde zoek.

Kelovitz O-)

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Wolfenstein, kan je op de PC ook gekleurde Tags doen. Maar hoe zou ik niet weten. Het kan dus zijn bij Wolfenstein dat je een code in je naam moet zetten en dat het werkt. En over een omgebouwde Xbox [...]

/Mod Bericht aangepast door mod. Op Xboxworld.nl wordt niet over modchips geschreven. Niets, nul, nada. PJ

6. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    noppes, niete, rien du tout!!!!!

Kelovitz O-)

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, met moto gp bij de startbaan zit ik helemaal te gieren van het lachen als ik motoren zie stuiteren of de lucht in zie vliegen 8)

Maar hoe kan iemand nou met een gemodde xbox op live?!

/Mod Niet uitlokken, maat! Hier wordt *NIET* over mods gediscussieerd! Jouw uitlokking wordt beloond met een gele kaart, ook wel 'officiele waarschuwing' genoemd. Leer er van voor de toekomst! PJ

8. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    /Mod /edit: Op Xboxworld.nl wordt niet over modchips geluld. PJ

Sjeez, 't aantal cheaters (naja, Action Replay gebruikers :p) is echt toegenomen de laatste tijd :eek:. Fokking veel mensen hebben nu oa een gekleurd naampje, maar dat unlimited airstrikes gooien en firing for effects oproepen is wel grappig en mooi om te zien :).

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien mensen dit topic menen te moeten misbruiken om toch maar over modchips te beginnen gaat deze op slot.

Jammer.... :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina