Ik heb geen fouten gezien, moest wel adres gegevens, xboxlive gamertag, lijnsnelheid, speeltijden etc.. opgeven.
HEEY, het is me gelukt: Ik was wat aan het kloten, want had het idee dat ik iets fout deed. Dus ik voor gewoon in elk veld iets van 'agfhgey' in. toen gaf hij een melding dat ik age niet goed in had gevuld, dus daar vul ik 16 in. en ineens krijg ik een scherm dat mijn gegevens succesvol verzonden zijn. dus ik ga terug, vul de goede gegevens in, krijg ik weer die foutmelding van site niet gevonden ofzoiets. dus ga ik weer terug en kloot wat meer, waarmee ik tot de conclusie kom, dat je volgens mij geen hoofletters moet invullen, dus dat doe ik, samen met nog een paar weizigingen, en verrek, het gaat goed. Dus ik zal zeggen, probeer dat eens. Ik heb ze ook een mailtje gestuurd over deze ontdekking, ik wil tenslotte niet voor niets beta tester worden. Hoop dat het niet te lousie english was. Succes*) (god wat ik vandaag een lange teksten dag.)
das mooi klote, ben blij dat ik er net gister achterkwam. man, vind dit best wel klote voor jullie, zeker omdat het komt door een fout van hun. Zullen wienig nederlanders worden dan ben ik bang.
eum, 2 vragen: 1:hoe weet je dat (ook al mail gekregen?) en 2:hoe weten ze je email adres, want die hoefde je niet in te vullen.
1: Van meerdere mensen gehoord dat de mailtjes nu binnenstromen in de us 2: Via je gamertag kunnen ze je e-mail traceren via Microsoft
Ik heb al van meerdere mensen van http://steel-battalion-clan.pippin.us een bevestiging gehad dat zij geselcteerd waren ... maar ja het kan wel even duren hoor ... Brieven sturen gaat niet zo snel .. er zaten ook nog geen nederlanders bij
op dat forum daar zie ik dat er maar 1 wat heeft gehad, en die hoor je helemaal niet meer. Dus ken een grapje zijn. dus je weet het nooit, denk ik.