ToTheGame geeft 26 maart 2004 als de EU release date. Voor meer informatie over SB en SB line of contact kijk eens op Steel Battalion Central
Bijna ons hele team heeft Steel Battalion en gaat ook Line of Contact kopen... Volgens mij ben ik de enige die hem nog niet heeft, maar als de release komt van Line of Contact zal er wel weer zo`n pack uit komen. Dus dan schaf ik die denk wel aan en dan kan er ge-battled worden.
ik denk datniet dat ik hem op de release kan kopen. Iemand hier goede kennis van HTML en genoeg vrije tijd om een clan site te maken?
Is die al uit? zo ja? Hoe is die? ik ga hem ook kopen maar nu eerst SCT online spelen en dan komt SB: LoC
In tegenstelling tot eerdere berichten heeft de Nederlandse divisie van Electronic Arts besloten om het vervolg op Steel battalion niet in nederland uit te geven. Dit heeft voornamelijk te maken met de kleine userbase die het spel heeft aangezien de controller uit de eerste versie noodzakelijk is om het spel te spelen. Dit betekend overigens niet dat het spel niet in de plaatselijke gameshops ligt want men haalt het spel nu massaal uit Engeland dan wel Duitsland. De officiele release van Line of Contact is 26 maart maar aangezien men het spel uit het buitenland moet halen verwacht ik het spel volgende week in de Nederlandse gameshops. De gamestore waar ik altijd kom, probeert ze nu te importen uit engeland. Dus hopelijk kan ik volgende online.
Oke, als jullie hem binnen hebben moeten jullie ons ff vertellen hoe het is!! Kan je dan ook vertellen hoe het met de servers enzo zit? Ook hoe je het oplost met je headset? Alvast bedankt,
headset is extra contoller en praten maar ... servers weet ik nog niet ... Ik heb hem n u ook besteld
Net binnen!!!!! Ga 'm straks uitgebreid testen... Maar eerst ff schijten en "The Rundown" met "The Rock" kijken.
Toxic waar heb je hem gekocht? Bij play.com of via MS? aha bij play ... klikt ook maar op bestellen ... stond er bij jou ook out off stock?