1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Steel Battalion preorder: Waar issie nou?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sindagon, 28 feb 2003.

1. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    nee hoor, het gaat minder snel dan de xbl preorders, maar er zijn al een paar andere sb live preorders geplaatst :p

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zoals ik al zei. Tis dat ik nu geen geld heb om over te maken. Anders had ik hem hier besteld

3. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is hij bij jullie zo duur? Jullie zijn er toch voor het XboxWorld publiek en niet voor jullie eigen portomonnee?!? Of had die Xbox Live ook goedkoper gekunt? :eek:
    Als jullie hem goedkoper verkopen dan GCshop.nl wil ik hem nog wel bij jullie kopen, anders ben ik even gek om 20 euro meer te betalen!

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    20 euro meer is ONZIN!!!!!! bij ons is inclusief verzendkosten hoor! het is de winkelprijs anders mochten we hem niet eens verkopen! en met verzending er bij houd je dan weinig over!

En daardoor kunnen wij wel garanderen dat je hem krijgt, eerder dan de releasedatum. Kortom, duurder is onzin!

Dit is dus ook voor onze members en zeker niet voor onze portomonee. Als ik rijk wou worden zou ik hier niet Xbox nieuws zitten en coole dingen te regelen voor XBW op een vrijdagavond.

Wordt ik echt boos om.....

5. Hotshot

Hotshot Guest

Kobold, speel je in die clip van Osdorp Posse,
    blablabla heren van de industrie ofzow :confused: ??

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    eh?

7. Hotshot

Hotshot Guest

whaha niet dus, er zit zo'n gast in die op je lijkt, met dat ene hoedje die je op had op de game-X-po..sorry..

8. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, wat een naapers, niet?

9. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, moet je niet zo boos worden hoor! Ik typte het inderdaad een beetje vijandig, excuses!!! Maar bij GCshop.nl is ook inclusief verzending, dus scheelt je wel 20 euro. Hij ie feitelijk gezien dus wel duurder :p

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Euh.. Ja idd :confused:

Bij GCShop.nl issie 178 incl.
    Moet de XBW-prijs niet dalen dan? :+

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jaaaa XBW ROELZ!!!! JULLIE zijn MACHTIG!!!! ok mag de prijs nu dan 100€ zijn? :eek: :+

Nee ik zou m wel willen pre orderen maar de game is me te duur.. net me newe pc besteld dus kheb nog maar 70€ (dokte 1 of andere gek voor me nintendo) maar een maat gaat m kope dus dan ga ik m wel ff ehh 'lenen'.

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het verschil is dat wij er ook daadwerkelijk veel hebben, zij niet.

Kortom, bestel je hier, dan krijg je hem. bestel je daar.....ben je overgeleverd aan gods wil (hehe)

Daarbij heb je 'm ons eerder, veiliger en wordt je van te voren ingeligt over de verzending, zodat je hem niet mist.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wij garanderen dat je hem een dag eerder dan release hebt. Net als Xbox Live zijn wij eerst dan anderen.

Je weet bij gcshop dus nooit zeker of je hem echt krijgt een dag van tevoren.

14. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft allemaal niet vijandig hoor :)

Er komen in totaal 500 Steel battallions naar Nederland, ik twijfel er niet aan dat die allemaal verkocht zullen worden. Wij wouden de gamers, zoals we dat altijd doen, toch graag een goedkoop alternatief bieden. Daarom kan je hem bij ons pre-orderen voor een wat voordeliger prijs. Aangezien er niet vreselijk veel naar NL komen is het aantal echter beperkt, maar je wordt wel ruim vantevoren op de hoogte gesteld als we door onze voorraad heen zijn (we hebben er overigens nog een behoorlijk aantal), zodat je hem nog ergens anders, zoals bv hier bij XBW voor de normale prijs kan bestellen.

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb er 1 van:D

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    En ik heb een 2e:cool:

17. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    vraagje...hoeveel pre-orders zijn er nou geplaatst, en hoeveel hebben jullie er??!!
    dit omdat ik erg zit te dubben of ik SB zal kopen, is wel handig, om na te gaan hoeveel bedenktijd ik heb

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat je nog wel 2 weekjes bedenktijd heb! We hebben er best veel :)

19. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ok, thanx

20. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel zelf ook nog over de aanschaf. ik heb nog een aantal vragen waar kobold het antwoord op weet (denk ik)

is de joystick van goede kwaliteit, dus niet van dat "nep" plastic?

maakt de joystick gebruik van force feed (zodat je de kogels voelt inslaan) of simpele rumble motoren?

komen er nog meer spellen die gebruik gaan maken van deze controller?

dit was het wel, dus kobold, kom maar op met je antwoorden :)

Deel Deze Pagina